Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav bertrand1 » man 06.10.2008 21:09

Når ipoden ikke er i bruk, ligger den gjerne i jakkelommen, men jeg har litt problemer med å finne ut hvordan jeg skal få lagret øretelefonene. Dette gjelder forsåvidt når ipoden bare ligger på bordet hjemme også.
Jeg kan jo "surre" øretelefonene rundt ipoden, men når jeg surrer dem av igjen, er ledningen krøllete og går sine egne veier (dette er forøvrig ikke de medfølgende øretelefonene som kanskje har en litt mer medgjørlig ledning). Dersom jeg bare stapper ledningen ned i lommen, kommer den jo på magisk vis ut med knuter på seg!

Så hvordan lagre øretelefonene praktisk for å få dem lett ut av lommen og rett i ørene? Jeg vurderer å sy inn øretelefoner i jakkekragen på alle jakkene mine...
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav Henrik Christiansen » man 06.10.2008 21:15

Du kan vurdere Pop fra BlueLounge.

Ikke prøvd den selv, men det ser genialt ut!

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav 2rri » man 06.10.2008 22:28

bertrand1 skrev:Jeg vurderer å sy inn øretelefoner i jakkekragen på alle jakkene mine...


Tror nesten dette er den beste løsningen med mindre du har en boks og oppbevare dem i. Flere øreplugger leveres med en hendig liten oppbevarings eske. Du kan jo eventuelt bruke en snus boks eller lignende. Det gjør jeg (har da vasket boksen før jeg la i ørepluggene)
medlem i 201 måneder
 

Re: Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav KnethJensen » man 06.10.2008 22:58

den beste løsningen er å sy dem inn i jakkekragen på alle jakkene hans? Den beste? kjipern når man feks skal vaske jakka ?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav BazookaAce » man 06.10.2008 22:59

Jeg vurderer å sy inn øretelefoner i jakkekragen på alle jakkene mine...


...og der har du en businessidé! Forventer å høre om dette produktet neste år ;)

EDIT:

den beste løsningen er å sy dem inn i jakkekragen på alle jakkene hans? Den beste? kjipern når man feks skal vaske jakka ?


Ser nå at dette kan bli ett problem. Hehe.. Men satser på at du har funnet en vei rundt dette før lansering.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Hvor(dan) lagrer du øretelefonene?

Innleggav 2rri » fre 24.10.2008 15:55

linchpin skrev:den beste løsningen er å sy dem inn i jakkekragen på alle jakkene hans? Den beste? kjipern når man feks skal vaske jakka ?


Sarkasme er en fin ting ;) Var kanskje ikke så veldig klar på det i min første post :-/

Kan jo sy på borrelås på innsiden av jakkene dine og låse de rundt ledningen når du er ute og vandrer. Enkelt å ta av og enkelt å vaske
medlem i 201 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron