Bra øreplugger til iPhone 1 Gen.

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Bra øreplugger til iPhone 1 Gen.

Innleggav Dorkfish » søn 03.08.2008 10:52

Har sett meg lei av de standard øretelefonene som følger med iPhone 1 generasjon, og vil gjerne ha noe med bedre lyd. Problemet er jo at de fleste øretelefonene ikke passer nedi dette litt spesielle plugginntaket på iPhone.

Er det noen som kan anbefale et par øreplugger som ikke er altfor dyre (max 600 kr), som har grom lyd (hører kun på rock/heavy) og som passer til iPhone? Ikke noe negativt om de er lydisolerende også.

Men en ting er viktig, de skal være SMÅ! Jeg vil ha noe i samme størrelse som de standardpluggene. De skal ligge i lomma mi hele tiden, så de bør være små. Har Koss PortaPro med overgang, men de er altfor store.

Noen tips?
Sist endret av Dorkfish den søn 03.08.2008 11:24, endret 1 gang

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Bra høretelefoner til iPhone 1 Gen.

Innleggav Hellbuster » søn 03.08.2008 11:17

hvis du syns Koss PortaPro er store tror jeg ikke det er mye du kan ha. de er jo akkuratt passe til ørene og kan brettes sammen, hvor mindre kan de bli?

Du må nokk heller kjøpe deg noen øreplugger hvis du skal ha noe smått, hodetelefoner som er mindre en Koss PortaPro og lydisolerende, you name it!

Edit: ser nå at du mente øreplugger :P tror jeg hengte meg for opp i overskriften. Men siden du skal ha øreplugger er det ikke noe jeg kan anbefale :P
medlem i 191 måneder
 

Re: Bra øreplugger til iPhone 1 Gen.

Innleggav georgei » søn 03.08.2008 12:37

http://www.v-moda.com/collection/modaph ... 20duo.aspx

Har selv brukt disse en stund nå, og er veldig fornøyd! Og med dagens dollarskurs får du de til Norge for under 600 kr. ;)
medlem i 193 måneder
 

Re: Bra øreplugger til iPhone 1 Gen.

Innleggav magnusB.. » søn 03.08.2008 13:04

Jeg har bestilt iPhone ProCable fra RadTech, og de har fått veldig god kritikk rundt om på nettet. Samtidig er de veldig billige, betalte ca. $35 for ørepluggene, frakt til Norge og seks ekstra ear tips.
medlem i 189 måneder
 

Re: Bra øreplugger til iPhone 1 Gen.

Innleggav Dorkfish » søn 03.08.2008 16:25

Skal sjekke disse som dere har nevnt. Har hatt litt fritid idag, så jeg har prøvd å ordne noen bedre øreplugger selv. Har brukt de som fulgte med min Sony Ericsson K750i, og loddet de på den hvite ledningen som fulgte med en iPod.
Lyden på dem virker OK, så jeg får teste noen dager og se om jeg trenger å kjøpe noen nye.
Det var litt av det prosjekt, men jeg fikk det da til.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]