Legge til avtaler i kalenderen

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Legge til avtaler i kalenderen

Innleggav Erikt90 » tor 25.10.2007 16:49

Har jailbreaka ipoden, og lagt inn iphone apps, men kan fortsatt ikke legge til avtaler i kalenderen... Hva kan jeg gjøre...?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tor 25.10.2007 16:58

Søk! Svaret ligger i ipod touch appplikasjoner og praktiske sprsmål, du trenger å forandre en .plist fil,

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav åssie » fre 26.10.2007 2:54

eg har søkt herinne og på google i fleire timar no, og får det heller ikkje til. Eg firstår ikkje kvar eg skal finne denne fila eller korleis eg skal endre den. Harprøvd å lese gjennom ipod touch-applikasjonstråden, men det er jo såmykje der som alleredeergammalt der... Kprleis får eg aksess til fila og kvaerdet eigentleg eg skal skrive der? eg brukar os x tiger (i alle fall til o morgon ettermiddag)...

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav MrCrox » fre 26.10.2007 7:45

har du Installer App så ligger det en "touch calendar fix" der. Den funker.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » fre 26.10.2007 12:39

Den er der ikke lengre:P

men her er litt hjelp;)

jeg har den korekte .plist lista med fixen. har den med og uten iconfix

den med iconfix gjør slik at iconene får bedre olassering: http://i1.no/04y2/ Slik blir resultatet, da får du også med kalenderfixen iconene er forandret med iOrder fra windows.

send meg mail med emailen deres og om dere kun vil ha kalenderfix eller ha med iconfix

Sender de trolig i kveld senest på lørdag


når dere får N45AP.plist filen skal den erstattes med orginalen (ha kopi av orginalen i tilfelle noe går galt)
Her ligger filen:
system - libary - CoreServices - SpringBoard.app- N45AP.plist



Edit: Har de klar for sending

Dette skrev jeg på side 51 i ipod touch applikasjonstråden:P


for å endre må du bruke cyberduck og du må instalere openssh via installer.app

Når du er inne på ipoden gå inn på_: system - libary - CoreServices - SpringBoard.app- N45AP.plist



Jeg har kalenderfix som er klar for sending, Neste sending går i kveld. Jeg sender en mappe med forskjellige ting du kan gjøre;) det ligger en fil der som du kan bruke slik at det kommer onecall i hørye hjørne isteden for ipod. (valgfritt) Og så kommer kalenderfix i to eksemplarer. den ene er med iconfix og den andre uten.
http://i1.no/04y2/ Slik blir det med iconfix og onecalllogo ;)


De som ønsker dette får sende PM til meg med mailadresse.

Husk å ta vare på orginalfila[/url]

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron