Dock og Apple Remote

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Dock og Apple Remote

Innleggav njadve » tor 27.09.2007 16:43

Jeg fikk idag min Apple Remote som skulle følge med docken min, men til min store overraskelse så fungerer ikke Menu-knappen til å bla tilbake i menyen. Skal dette være sånn eller? Er remoten bare til å endre spor/volum?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Mr Mac » tor 27.09.2007 16:44

Så vidt jeg vet (ta altså med en klype salt) så er det ikke mulig å bla i menysystemet med Appleremote. Tror det er den tingen mange har klagd på.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav njadve » tor 27.09.2007 17:27

Oki, fryktet det jeg også...

Er det mulig å bruke remoten til PowerBooken med docken som mottaker da?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Mr Mac » tor 27.09.2007 17:34

Det tviler jeg sterkt på, da må du nok i så fall tilpasse en del ting, kanskje skrive litt kode også... Er redd at det er sånn livet er :-!

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav stinejac » fre 26.10.2007 18:53

Det nytter ikke å bruke en annen kontroll, har allerede prøvd med tre. Det virker som feilen ligger i docken selv, som forøvrig bare fungerer med en av de to ipodene mine. Virker som et heller kjett problem dette desverre!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Dock og Apple Remote

Innleggav buestad » man 14.01.2008 14:14

Jeg har samme problemet med at menu-knappen ikke funker. Det gjør jo at jeg r låst til å kun kunne velge neste og forrige sang i gjeldene album i tilleg til volum opp og ned. veldig irriterende å ikke kunne endre album!

Det står faktisk i manualen i figuren til remoten at menu-knappen er (for use with other Apple products)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Dock og Apple Remote

Innleggav eloso » man 21.01.2008 21:54

Fikk min dock i dag, og ble utrolig skuffet over at menu knappen på fjernkontrollen ikke fungerer. Spør om jeg ikke må tilbake til Japan Photo og bytte den inn, dersom det er mulig.

Noen som vet om lyden blir høyere lyd med minijack - phono fra docken, enn minijack rett inn i iPoden? Litt vanskelig å høre forskjell. Kobler docken til en reciver.

Da gikk turen innom Japan Photo, hvor hele greia ble returnert. Hvorfor lager Apple et "halvveis" produkt?? Kan det være så vanskelig å få menu knappen til å fungere på docken? Blir som å kjøpe en bil med 6-gir, men kun 4 av girene kan brukes. Fantastisk!

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]