Nike+ Sport Armbånd for nye iPod nano?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Nike+ Sport Armbånd for nye iPod nano?

Innleggav silsj » ons 26.09.2007 19:24

Hei!
Jeg trenger armbånd til trening med nye iPod nano 8gb, og vurderte kjøpe Nike+ Armbånd

Apple opplyser at "dette tilbehøret passer sammen med følgende iPod-modeller:" - og under der er nye iPod nano listet opp, i tillegg til både iPod Classic og iPod Touch.
Noen som vet om dette faktisk stemmer? Utifra formen på bildet å dømme ser det unektelig ut som armbåndet kun passer til forrige generasjons iPod nano'er? Kan jo umulig være rett at alle de ulike utgavene skal passe i denne?

Forslag til alternativer?
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Macmaniac » ons 26.09.2007 19:42

"tøyelig Nike Pro Compression-materiale"
Vil tro at den skal passe, siden de sier det, men er enig og ser det ikke helt.
Kommer nok til å komme lass med nytt tilbehør om ikke lenge hos alle appleforhandlere. Eplehuset Trondheim har opplyst midten av okt(Håper man kan kjøpe laopard samtidig :-D )

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav OleUtne » ons 26.09.2007 19:50

Strekkbart og tøybart i denne sammenhengen tror jeg ikke betyr at du kan utvide den for å presse inn en iPod som er mange ganger større (iPod Touch) enn iPod nano :P
Er vel heller at det strekker seg rundt armen, tenker jeg. Jeg ser ikke noe sted på sida at man kan velge hvilken iPod model man vil bestille til, så jeg konkluderer med at dette er en feil fra Apple sin side...

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav sonofagun » ons 26.09.2007 21:13

I April 08 kommer det armbånd og klær som er både tilpasset gamle og nye nano fra Nike.. Muligheter for at armbånd kommer før..

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron