hva er den beste beskyttelse for ipod?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

hva er den beste beskyttelse for ipod?

Innleggav stefan skogsaas » fre 29.06.2007 0:12

Har kjøpt meg ipod 30gb og lurer på hva dere anbefaler for å beskytte den mot riper osv? Har sett litt på artwizz scratchstopper, men er den lett å få på ipodn uten at det blir bobler osv? :-P
medlem i 208 måneder
 

Innleggav quadra800 » fre 29.06.2007 0:35

Den aller beste beskyttelsen er med massiv aluminium eller hardplast. Det går fint an å få på beskyttelsesfilmer uten at det blir bobler hvis du tar deg god tid.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav liebe » fre 29.06.2007 0:42

Bare bruk posen som følger med, den holder skarpe kanter fra skjermen. Også mulig å beholde plasten på, scrollhjulet funker fint under plasten. Når den er slitt kan du bare ta den av å ha en flunkende fin ipod.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav stefan skogsaas » fre 29.06.2007 12:34

Er mest den blanke baksiden på ipoden jeg er bekymra for da :-P kjøpte meg en sånn silikon skin greie, men det virker som om den suger til seg støv... :-[
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Polymorph » fre 29.06.2007 13:00

Jeg har vært fornøyd med sokkene til iPod-en.

Kjøpt dog en sånn gjenomsiktig en også med clips. iSkin eller iClearo elle rnoe het den.

Den virker robust, men skjermen blir veldig ripete og stygg veldig fort (på beskytteren, ikke iPod-en).

Tror jeg skal falle tilbake på sokkene igjen.

Kjøpte en lommebok for en stund siden også. Den la igjen noe klister på iPod-en, så den blir ikke bru k lenger.

Litt kjipt, for den var dyr (og klumpete, når jeg tenker meg om...)

Sokkene har aldri ripet opp iPod-en min, men bksiden får jo fort fettmerker og fingeravtrykk når du bruker iPod-en.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Ingunn » søn 08.07.2007 2:20

Jeg kjøpte iSee til min iPod for 249 kr. hos humac. Tror det er den samme som Polymorph snakker om. Helt ålreit, til tross for at iPoden min allerede så ut som jeg hadde dratt den med baksiden ned etter asfalten (sånn går det når man roter bort beskyttelsen som var med i utgangspunktet!)

Aberet med iSee er at den blir veldig ripete av å ligge i sekker o.l, men det går helt bra å se film med den på.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav nathmac » søn 08.07.2007 10:45

Jeg kjøpte noe alla <a href="http://www.eplehuset.no/produkt/377_marware-sportgrip-backwinder-30gb---sort.aspx">Denne</a>, den beskytter ipoden veldig bra men er jo ikke så elegant.
Pass på at det ikke kommer skit mellom ipoden og skinet da ligger det der å gnukker.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav maskinsjefen » søn 08.07.2007 11:00

Jeg bruker den originale vesken som fulgte med min IPod Photo 60 GB, veldig bra og slik beskyttelse film for skjermen er også veldig bra, bare ta deg tid når du legger den på.
Den blanke flaten bak slutter du og bekymre deg for etter en tids bruk, det forsiden som er viktigst.
medlem i 204 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 08.07.2007 11:23

Den beste beskyttelse for iPod er DEG!!! Det er fullt mulig å aldri miste sin iPod i gulvet. Det krever bare at du er forsiktig og har litt fokus på at iPod'en faktisk er der når du reiser deg f.eks.
Jeg har aldri mistet min i gulvet. Den ser ut som ny.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ondeper » søn 08.07.2007 11:51

Anbefaler deg i kikke gjennom anbefalinger frå iLounge, det finnes nemlig eit hav av produsenter for oppbevaring/beskyttelse av iPoden.

Eg kjøpte min frå Sfbags for 4 år siden.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav iAperture » søn 08.07.2007 12:22

Jeg har kjørt på Apple's Scratch Stopper på begge sider av min iPod video, og deretter oppbevarer jeg den mappen, posen, vesken, hva nå enn vi skal kalle det :P

Har ikke en ripe i min enda:)
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Knotemann1 » tir 07.08.2007 12:02

vajacases lager de desidert kuleste beskyttelsesfutteralene til iPod. sjekk ut vajacases.com
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Burrell » tir 07.08.2007 12:22

Jeg sverger til iSkin's evo3, som har vunnet det som er av tester.

http://www.iskin.com/eVo3/

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav JesperMac » tir 07.08.2007 12:26

Brukt Agent 18 på begge mine iPoder og den funker flott! ;)
http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... nplm=TG018

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: hva er den beste beskyttelse for ipod?

Innleggav hajai » ons 14.11.2007 21:24

Jeg vil anbefale deg gelaskins.
Har ikke prøvd disse selv, men de er utrolig kule.
Vurderer og bestillle meg en selv ;)

http://www.urbanretro.co.uk/Gelaskins-iPod-Art-Skins-p-1-c-306.html


Bilde
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]