Apple iPod Hi-Fi vs. Andre lignende produkter

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apple iPod Hi-Fi vs. Andre lignende produkter

Innleggav MacGyver » fre 15.06.2007 18:21

Heisann! Vurderer å anskaffe meg IPod Hi-Fi eller et lignende produkt. Jeg vil ha noe med god lyd, èn del (altså ikke løse diskanter f.eks), tilkobling til iPod Nano (1. gen) og audiokabel-tilkobling.
Dette skal i hovedsak brukes til noenlunde rolige vorspiel og på ferie/strandturer.

Er iPod Hi-FI det beste alternativet i 2-3000 kronersklassen eller finnes det bedre alternativer?

Setter stor pris på hjelp!:)
medlem i 197 måneder
 

Innleggav Daniel » søn 17.06.2007 13:11

Har en iPod Hi-Fi selv. Råfornøyd.
Vil anbefale deg den på det varmeste. ;)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav iHaraldM » søn 17.06.2007 14:08

Har ikke iPod Hifi selv, men hørte den på fest for ikke lenge siden. Veldig fin og fyldig lyd, bra oppløsning. Prisen tatt i betraktning selvfølgelig. Og, dette var ute (!).

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Paperboy » søn 17.06.2007 14:33

iPod HiFi låter fantastisk! Skikkelig bra lyd. Den kassa kan drifte skikkelig rå vorspiel, mener nå jeg.

Drømmen hadde vært at Apple oppdaterte den med WiFi, slik at man kunne streame musikk fra Mac'en og høre på nettradiokanaler på den...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Apple4ever » fre 29.06.2007 0:43

Pappa er lydteniker og driver med lyd hele året, og han var ikke fornøyd.. Han mente du kunne finne et rimeligere produkt.. Han driver jo med det til daglig, men hvis du har litt peiling på lyd, bør du kanskje sjekke ut litt andre ting først.. :)
medlem i 204 måneder
 

Innleggav OlafG » fre 29.06.2007 0:49

Hva med Logitech Audiostation.... Er den bra?
medlem i 207 måneder
 

Innleggav MacGyver » fre 29.06.2007 1:00

Jeg endte opp med å kjøpe Altec Lansing InMotion 7 på eBay. Har hørt mye bra om den, så det blir spennende å høre om den lever opp til ryktet.
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]