iPod In-Ear Headphones - Tidenes dårligste hodetelefoner!

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

iPod In-Ear Headphones - Tidenes dårligste hodetelefoner!

Innleggav fredarn » tor 24.05.2007 17:09

Først; Jeg liker iPod In-Ear Headphones veldig godt, men jeg vil fortsatt si at det er blant tidenes dårligste hodetelefoner, dette er grunnen:

For noen dager siden ble mine iPod In-Ear Headphones ødelagt for 3. gang, det vil si at jeg nå må få apple til å sende meg mitt 4. par (selfølgelig uten noen kostnad for min del).

Det er jo ikke så farlig for meg, da jeg får nye av apple når de blir ødelagt - men det må da koste ufattelig mye for apple å sende meg 4 (og sikkert mer i løpet av året) sk hodetelefoner for prisen av 1 ?!

Problemet med hodetelefonene er nå, som alle andre ganger at lyden blir svakere og svakere, de andre gangene har det kunn skjedd på den ene siden, men nå er det på begge. Lyden er alt for lavt, og de er kun brukelige når det ikke er noen lyd rundt meg...

Når jeg fikk hodetelefonene produserte de en MYE høyere lyd enn et annet par hodetelefoner jeg har, men nå er de MYE lavere :(
Og jeg har ikke sprengt dem eller noe sånt, har kjørt dem på godt under max lyd, og uansett skal de jo tåle max lyd på ipoden...


edit: Prøvde nå de ødelagte hodetelefonene på macen, med full lyd - og det er fortsatt lav lyd på dem, dog høyere enn på ipoden...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kajac » tor 24.05.2007 21:19

fyttikatta! Jeg har opplevt akkurat det samme med de høretelefonene som fulgte med min ipod. Det begynte med at lyden ble lavere, helt til en dag var lyden i den ene lavere enn i den andre. fikk nye, og da var lyden MYE høyere. Rare greier, men du er ikke den eneste.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Forth » tor 24.05.2007 21:33

Jeg har vel hatt 1 par apple in-ear hodetelefoner i over 1 år nå.
og de fungerer strålende. har tilogmed tråkka på de en gang. fungerer like fint.

så alle er ikke misfornøyd :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav dicky_dick_dickens » tor 24.05.2007 21:43

eg hadde det der...

men etter ett år, gjikk den ene høytaleren i stykker, og siden eg ikke har noen applecear, på spilleren, og at den e importert i fra USA, så ble eg tvungen til å kjøpe ett nytt head sett... litt ampert, i og med at de eg har no, ser het forferdelig ut...

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav fredarn » fre 25.05.2007 7:14

ser en del av kommentarene på apple.com er lik mine erfaringer..

'Bought two pairs of these headphones - each had one side go out within a month. Don't bother!'


Problemet er vel at de i USA ikke kan be om gratis nye når de blir ødelagt!?


Edit: Sånn, da var det gjort - og nye hodetelefoner er på vei :)
medlem i 217 måneder
 

Innleggav SeaLion » fre 25.05.2007 8:34

Jeg har en fjerdegenerasjons iPod, 2 år gammel nå i sommer. Den brukes omtrent daglig, både som mp3-spiller, fotodumpelager på turer og som diktafon/opptaksutstyr. Originalbatterier og originalørehøyttalere er fortsatt gode som nye. Så alle har ikke de omtalte problemene.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav turimblar » fre 25.05.2007 8:42

jeg var ikke fornøyd med dem i utgangspunktet, så jeg kjøpte bare et nytt sett med kraftigere bass og lyd...
hadde ikke blitt glad hvis det hadde hendt med mitt headset gang på gang.

bare klag gang på gang. ikke alle produkter er perfekte; bruk og kast er ofte det som gjelder nå...
:-)
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Gaijin » fre 25.05.2007 9:05

Merkelig.
Jeg har brukt disse til iPod i mange år uten å oppleve problemer med dem. Lyden er ikke all verden, men de funker da fint hos meg.

Jeg har 3 par.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav fredarn » fre 25.05.2007 9:08

jaja, jeg har nok vært uheldig da det har skjedd så mange ganger, men det er visst et veldig vanlig problem, vil si det er dårlig av Apple :-(

Det siste paret mitt varte bare 1 mnd tid :-(

En venn av meg har også hatt samme problemet, men han har bare mååtte byttet 1 gang på 1 år - jeg får som sagt nå min fjerde, på bare 11 mnd.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav popxpress » fre 25.05.2007 10:05

Jeg har hatt disse i snart 1,5 år! er veldig fornøyd med lyd og alt, men den ene gummi-tingen revnet, og nå sitter den ikke i øret! Altså gummi-tingen er ødelagt! Det er kun medium som sitter i mitt øre!

Hvilke rettigheter har jeg for å få nye? :-! :-!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav fredarn » man 28.05.2007 12:51

regner med at du får nye om du sender inne en slik rapport jeg har gjort (sjekk support-sidene til apple).

Men du bør vel prøve å ringe dem, godt mulig de kan ta og sende deg kun de gummi-greiene...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav fredarn » man 06.08.2007 20:32

Må bare si at disse hodetelefonene for et par uker sidenb ble ødelagt igjen, så nå er mitt 5. par på vei.. Makan til elendig produkt skal man lete lenge etter... Tåler ikke vanlig bruk! Kan tenke meg at det skyldes at det kommer svette inn i hodetelefonen når jeg løper og trener med dem, men hallo liksom - de er laget for å løpe med, nike+ og hele greia...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Churchill » man 06.08.2007 20:41

Mine begynte å lage skrapelyder, så jeg kjøpte meg heller et Koss Portapro-sett. Ekstremt mye bedre lyd.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron