Nike+ Grussko/terrengsko

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Innleggav Michael Piccard » tor 10.05.2007 17:44

jogg i vei du ;)

dette er ikke noe problem, jogge sko er designet for alle typer terreng...den eneste forskjellen mellom typer sko er oppbygningen og dempingen :-D


God Tur!

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav iErik » lør 12.05.2007 3:03

Du skal jogge ganske hardt og være veldig uheldig om du skal klare å punktere luftputen i dine Nike Air 180, men det er mulig...
Har punktert ett par Nike Air selv for en stund siden, men tror det var pga. glasskår eller noe.

Hilsen Sko og Mac digger.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Jokerman » lør 12.05.2007 3:36

jeg vil anbefale grus/terrengsko til den slags løping. det krever en annen type støtdemping og profil enn de vanlige air. se på noen av asics sine "skogløpesko", de er veldig bra. godt feste, god demping og ankelstøtte (viktig når man kan havne over røtter og sånt ute i skauen)
medlem i 229 måneder
 

Innleggav åttitre » lør 12.05.2007 4:47

Nei jeg ville ikke løpt i skauen med vanlige joggesko. Skaff deg et par som er beregnet for terreng og grovt underlag. Asics har et bra par som er beregnet for slik jogging. De er også vanntette med Gore-Tex. Du kan også vurdere Salomon sine, utmerket sko. Snakk med de som kan sko i butikken. Men det spørs jo hvor mye du vil legge i et par ekstra joggesko bare for underlagets skyld ;)
medlem i 239 måneder
 

Innleggav martin » lør 12.05.2007 9:36

Jeg ville, som de andre anbefaler her, kjøpt de beste skoene for ditt formål (uten å tenke på Nike+).

Shoe Pouch er bare ett av alternativene man kan benytte istedenfor de spesialtilpassede skoene. Min bror fikk laget en egen liten veske til å feste på skoen.

Her er noen flere forslag til løsninger:
http://podophile.com/2006/11/30/nike-ip ... -round-up/

Lykke til med løpingen!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]