AKG K 27 i-hodetelefoner: Bra headsett?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Innleggav Nunikasi » ons 23.05.2007 22:31

mingebretsen skrev:Er det noe forskjell på k27 og k26?

Forskjellen er volumkontrollen på ledningen (praktisk) og frekvensområdet og at den er hvit...
Jeg er veldig fornøyd med den, fikk den faktisk istad.
Den er billigst på CDON.com .

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav mingebretsen » ons 23.05.2007 22:35

Jeg kjøpte de for noen uker siden jeg og. Veldig fornøyd, ble også overrasket over hvor praktisk det er med volumkontroll, og i tilegg hvor liten den hvar, og liker jo den hvite fargen da,

EDIT: kjøpte på cdon.no, de er de billigste tror jeg ja.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 24.05.2007 7:51

k27 er åpen noe som vel gjør at lyden er best, men den holder ikke mye lyd ute, noe derimto k26 gjør.

k27i er bare en "iPod-versjon" i form av at den er hvit og har denne volumkontrollen (som strengt talt er negativ for lydkvaliteten, i hvertfall i følge noen testfolk og sånt).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav sortebill » tor 24.05.2007 8:55

Jeg investerte i et Sennheiser HD 465 headsett, er veldig godt fornøyd med dette, et godt headset trenger ikke koste 1000kr, det kommer helt an på hvor kresen brukeren er.. Jeg merket iallefall stor forskjell på dette settet og mitt gamle philips sett..

Hadde samme modellen for noen år siden også, med et annet design og anbefaler dette settet, veldig fin lyd samt at det er behagelig å ha på. Det er heller ikke av typen sett som "omkapsler" øret noe jeg personlig synes er et stort pluss.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Forrige

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]