Mac1s Løpekonkurranse

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » lør 20.01.2007 2:13

Ja, da tenkte jeg det var på tide å starte påmeldingen til en ny versjon av Mac1's Nike+ Løpekonkurranse :-D

Konkurransen starter 1. Februar og denne gang er målet førstemann til å løpe 75 km.

Og det blir Fete premier!
Jeg har nemlig vært i kontakt med butikksjefen i "Eplehuset Oslo" ( http://eplehuset.no/no/eplehuset_oslo.aspx ), og han kunne gladelig melde at de ønsker å stille med premier.

Førstepremien er en splitter ny iPod Shuffle til en verdi av 699 kr ( http://eplehuset.no/produkt/60_ipod-shuffle-1-gb.aspx ) , eller andre produkter til tilsvarende verdi. Og som om ikke det var nok stiller de også med en trøstepremie til en tilfeldig utvalgt blant deltakerne, nøyaktig hva trøstepremien blir er ikke bestemt, men det blir sannsynligvis noe rått iPod tilbehør eller lignende:)

For ikke å snakke om de åpenbare "premiene" alle får;
- Bedre kondisjon
- Bedre Humør
- Mer energi
- Slankere kropp

Så nå er det bare å forlate Macen et par timer og forberede seg til konkurransen, kanskje blir du den dyktige vinner av en iPod Shuffle, eller heldiggrisen som stikker av med en fet trøstepremie.

Det er selfølgelig fullstendig gratis å delta.

Påmeldingen starter øyeblikkelig, og skjer ved å sende meg (fredarn) en PM ( http://mac1.no/forum/privmsg.php?mode=post&u=2003982 )
PS: Husk å oppgi e-post adressen din!

Om du har noen spørsmål kan de stilles i denne tråden, eller ved å sende en PM (om spørsmålet ikke egner seg i forumet)

Om du ikke har Nike+ er det bare å "løpe og kjøpe", den koster kun 250 kr og slår alt av TV-Shop utstyret ned i støvlene :-)
Ta en titt innom ditt lokale "Eplehus" ( http://eplehuset.no/no/butikker.aspx ) eller apple.no .
Sko trengs egentlig ikke, du kan enkelt skjære et lite hull under sålen på dine nåværende joggesko og putte nike+ sensoren der, eller du kan kjøpe nike+ sko på Nike Store ( http://nikestore.no/).

Det finnes ingen morsommere måte å komme i form! 8-)

Vil forøvrig takke Eplehuset for premien.
http://eplehuset.no

Eplehuset Oslo AS
Storgata 23d
0184 Oslo
Telefon: 22 42 83 00
Telefax: 22 42 83 01
Mail: oslo@eplehuset.no
Verksted: service.oslo@eplehuset.no

Butikker finnes også i Bergen, Trondheim og Ålesund.
Sist endret av fredarn den man 12.02.2007 18:41, endret 4 ganger.
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Smertehyl » lør 20.01.2007 2:26

Funkar dette nike+ kitet med vanlege ipodar og? det står berre for ipod nano på apple.no?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 20.01.2007 2:57

Det er desverre riktig, dette er nok noe Apple har gjort fordi iPod med HD ikke er beregnet for løping, harddisker kan vist nok bli ganske lett ødelagt :-/

Så du får nok ta å skaffe deg en iPod Nano :P
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Smertehyl » lør 20.01.2007 3:33

Damn, NEDTUR!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Eriksson » lør 20.01.2007 9:34

Huff, stygg timing av konkuransen... Akkurat på litt feil tidspunkt. Men men.. Får se om det da kanskje blir innkjøp av en Nano for å være med på moroa, men er vel nesten en nødvendighet å bestille i Norge mtp. at det ikke er veldig lenge til.

Men noen som vet om hvor man kan få sånne "poser" til sensoren her i Norge?
Har ikke planer om å gå til innkjøp av Nike-sko.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav superjon » lør 20.01.2007 10:39

Kasnkje jeg har muligheter i denne konkuransen :)
Jeg løper ca 200km i uka....

Må kjøpe meg en løpe sak, så låne nanoen til dama de tre første dagene i februar :)

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav NyZeta » lør 20.01.2007 11:57

Synes igrunn det var en liten motsetning i denne gevinsten jeg..

Du har mest sannsynlig nano og joggedings (nike+).. hva skal du da med en shuffle?

Veldig bra at folk engasjerer seg da!! Og for all del supergevinst. Den kan sikkert gies til en sektning eller venn. :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Truls Waage » lør 20.01.2007 12:21

Her hagler det, snør og det er flere minusgrader så jeg tror jeg dropper det :-P

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Violently Happy » lør 20.01.2007 12:57

Jeg kunne gjerne blitt med, men jeg jobber og skal på sesjon dagen etter.
Så om jeg ikke skal dø, tror jeg at jeg dropper det.
Slank er jeg jo fra før.
medlem i 207 måneder
 

Innleggav Saft » lør 20.01.2007 13:01

Selger de denne Nike+ greia på Eplehuset?

EDIT: Fant ikke noe på sia til dem..

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Eriksson » lør 20.01.2007 17:07

Det er ikke noen som har lyst til å låne meg Nano og sportskit til konkuransen?

Virker ikke som at jeg får kjøpt meg noen iPod med det første.
Men hadde vært veldig bra å sett hvor godt det fungerte og om det er verdt det opp mot andre ting jeg trenger å få kjøpt.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Smertehyl » lør 20.01.2007 17:45

...er det ikkje fysisk mogleg å kobla nike+ til vanleg ipod i det heiletatt? Eg spring jo med den vanlege ipoden min uansett...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav mdanielsen » lør 20.01.2007 17:46

Lomme til iPod + Nike sensoren selges på Eplehuset. Men iPod + Nike kitet (selve sensoren) selges ikke på Eplehuset. Apple.no, Nike butikker, samt officeline selger produktet. (Office Line er svin dyr på kitet, så stikk innom en Nike butikk)

;)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 20.01.2007 18:34

Ser det er en del som ikke vil være med pga. dårlig vær/snø ets..

Det er bare en dårlig unnskyldning! Gangveier går det fint å løpe på, ellers funker det også fint med tredemøller - så hvorfor ikke stikke innom et treningssenter?

Og ser nå at de ikke selger Nike+ kitet på Eplehuset, så da får dere ta en titt på apple.no eller nike store, ja...

Når det gjelder iPod Shuffle har jeg sjukt lyst på den selv om jeg har iPod Nano, Shuffle er jo perfekt når du er på farta; liten, enkel, praktisk :-)

Fint supplement til nano/iPod :)
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Saft » søn 21.01.2007 13:49

Vurderer å kjøpe dette Nike + settet, bør jeg det? Og hvor mye koster det for en slik liten veske til sensoren?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Neste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]