Stor Nike+ løpekonkurranse (Alle med Nike+ bør bli med)

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Innleggav fredarn » søn 24.12.2006 16:13

Det var merkelig, har du siste versjon av Flash Player oppdatert?

Funker hos meg, i alle nettlesere...


Her er bildet:
http://bildr.no/view/27286
medlem i 217 måneder
 

Innleggav da9l9ls1 » søn 24.12.2006 16:22

takk, og ja, jeg har faktisk nyeste oppdatering, så jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke virker...

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav viking » søn 24.12.2006 16:26

Prøv i firefox, safari er ikke den beste internett leseren til web 2.0
---
Snarf skrev:
da9l9ls1 skrev:jeg personlig synes 1000 kr for et par sko jeg bare skal løpe litt med er litt i meste laget...


Eg må innrømme at etter mitt første møte med beinproblem etter mykje løping i billige møkkasko i militæret, har eg ikkje rørt løpssko til under tusenlappen. Beina skal tross alt are i opptil 70 år, og asfalt er ikkje noko naturlig underlag for ein menneskefot, derfor betalar eg heller litt ekstra for at beina skal vare lenger...


De nike+ skoene som er svarte og røde, er det gode sko, eller er de dyre bare fordi de er nike+. Har ikke problem med å betale 1000 kroner for gode sko, men litt kjipt å betale 1000 kroner for dårlige sko. Skal handle Nike+ i morgen, så etter det er jeg klar for en utfordring.

- Moderert av NiHon -
Årsak: Dobbeltposting/bump fjernet. Les §2.5 i reglene :)
reglene skrev:En gammel tråd defineres som minimum en uke (7 dager).
medlem i 228 måneder
 

Innleggav metrom » lør 06.01.2007 16:23

da9l9ls1 skrev:takk, og ja, jeg har faktisk nyeste oppdatering, så jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke virker...


Fikk samme feil jeg også. Velg USA i stedet for Europe når du velger engelsk språk. Da rettet denne feilen seg. (så kan du endre land tilbake senere).
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Snarf » lør 06.01.2007 20:12

Viking: Eg prøvde masse ulike sko i sjappo i Paris.

Dei som er svarte og raude (som ser kulast ut) i Nike ID butikken (er berre to ulike par der som funkar med nike+, er mange fleire i nike plus butikken), var svært flate framme i skoen, og derfor måtte eg ha to nummer større enn normalt for at dei skulle passe. Dei var gode å gå i, men eg fant at Zoom Air + viste seg å vere mykje betre å løpe i (synes iallefal eg).

Trur nesten eg må ha den vesle saken frå Marware óg. Har eit par nesten flett nye ECCO raptor sko som eg óg gjeerne skulle brukt med Nike+ :) 60 kroner er gitt vekk til sånnt bruk :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 06.01.2007 22:04

Liker ikke de standard nike+ skoa jeg heller, men valgte Zoom Air +(tror vertfall det var det de het..), og de er kjempegode :-)
medlem i 217 måneder
 

Innleggav 0lav » lør 06.01.2007 22:08

Skal vi ikke starte en ny konkuranse snart? :)
Jeg har ikke sjangs selv til å vinne, men tror det ville ha vært en veldig god motivasjon hvis jeg konkurerte mot andre..
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Eriksson » lør 06.01.2007 22:19

Ro ned, ro ned, ro ned... må vente litt med ny konkuranse til vi andre har fått oss Nike+ og har en mulighet til å stikke av med seieren synes jeg.. :)

EDIT: og så er det jo vinter her da folkens, nå skal man jo ut på ski!!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 06.01.2007 22:23

I November og Desember løp jeg ca 20 mil, altså mye mer enn Januar-oktober totalt... Pga. det, og at jeg er litt plattfot, har jeg nå fått Beinhinnebetennelse, tror jeg vertfall... Uansett gjør det veldig vondt, og jeg holder meg unna løping jeg har vært i kontakt med legen (førstkommende tirsdag).

Sannsynligvis må jeg holde meg unna løping en måneds tid, samt kanskje bruke noen andre behandlingsmetoder..

--> http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320391


Jeg kan altså ikke være med i noen løpekonkurranse nå, men om mange andre her ønsker det jeg jeg godt arrangere en.. ?
Men helst håper jeg dere kan vente litt..

Tanken min nå er å ha en 10-dager konkurranse fra 1. februar, samt en større og mye lengere konkurranse i Mars/april...

Og det må ikke nødvendigvis være en tidsbestemt konkurranse, det kan f. eks være "førstemann til 50 km, hva tenker dere om det?

Hva med en "førstemann"-konkurranse 1. februar, og en tidsbestemt konkurranse i mars/april ?
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Laner80 » man 08.01.2007 13:04

Konkurranser er særdeles farlige ettersom du du tar litt ekstra i.
Jeg fikk kne problemer :p
Gleder meg til neste konkurranse!!
Kan forresten anbefale iSport_Mix tingene. De er meget gode og jeg trives godt med intervall trening på den måten.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav svenlaurens » man 08.01.2007 13:06

jeg vant!

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Laner80 » man 08.01.2007 13:17

Var det deg?
Gratulerer!! Det var meget spennende på slutten, folk tok virkelig i på slutten :)
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Eriksson » man 08.01.2007 13:32

Har man en konkuranse med første til 50km så kan man jo vinne den på en dag hvis man virkelig annstrenger seg! Kan bli en kul konkuranse å se utfallet av. Se hvor mye folk forsøker å ta hver dag.
Sist endret av Eriksson den man 08.01.2007 17:18, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Laner80 » man 08.01.2007 13:49

Oi. Det var utfordringen sin. Favoriserer vel single og studenter :D
medlem i 209 måneder
 

Innleggav svenlaurens » man 08.01.2007 17:07

elsker når folk tar mine spøker altfor seriøst:p
skulle gjerne hatt nike settet, men har allerede to ipoder for mye:p

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]