Stor Nike+ løpekonkurranse (Alle med Nike+ bør bli med)

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Innleggav fredarn » lør 09.12.2006 0:31

Jeg får fortsatt ikke synkronisert med Nikeplus.com, så vær obs på at jeg har løpt mer enn det som står der. Jeg vil i morgen kveld levere bevis for at jeg har løpt mer enn det som står på nike+. (Screenshot av nike+ total distanse og itunes totaldistanse.. iTunes - Nike+ er da naturlig nok lik det jeg har løpt mer enn det som står på nike+...)

I øyeblikket har jeg løpt 76,08 KM i Mac1§s løpekonkurranse, men skal løpe mer i morra også...


Var på telefon med Apple Support 1 time ang. dette, men de fant ingen løsning og ga meg bare e-mailen til Nike...
Hadde forøvrig sendt mail til nike fra før av, men har ikke fått no svar enda... :-(
medlem i 217 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 09.12.2006 11:05

Det blir nok en ny konkurranse et par uker etter nyttår, skal prøve å få et par gode premier til konkurransen også...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav olahau » lør 09.12.2006 11:15

fredarn skrev:Det blir nok en ny konkurranse et par uker etter nyttår, skal prøve å få et par gode premier til konkurransen også...

Jasså? Hvem skal finansiere disse da, og hva legger du i "gode"? Ble litt nyskjerrig. ;)

Btw.. pokker at det er eksamen nå, ellers skulle jeg slått deg fredarn!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav fredarn » søn 10.12.2006 2:31

Offisielt Resultat i Mac1's Løpekonkurranse

Jeg hadde i de siste dagene av konkurransen trøbbel med å synkronisere med nikeplus.com , og alle løpeturene mine har enda ikke kommet opp.
Mitt resultat på nikeplus.com er derfor feil.
Jeg endte med 80,24 km, ikke 60,73.
Mer info her: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=42099&highlight=

Når det gjelder resultatet av konkurransen var det spennende og jevnt hele veien, men siste dag var det kun Fredarn og mageroy som hadde en ordentlig sjanse på trofeet.

Kun få timer før slutt så det ut som Fredarn skulle stikke av med seieren, han ledet nemlig med hele 15 km over andremann mageroy, men det viste seg at det kom til å endre seg...

Mageroy endte nemlig helt på topp, men en lengde på hele 20 km siste dag av konkurransen og 84,97 km totalt - noe som tilsvarer hele 4 250 meter hver eneste dag av konkurransen.

Jeg gratulerer herved mageroy med seieren, og henviser han til admin for å få sin premie (valgfri Mac1 t-skjorte).

På 3. plass endte Torbjørn, med sine 62,01 km.
Videre følger Laner80 (52,18 km), banankrem (49,96 km), SneakySnake (25,35 km), GabrielNite (25,3 km), dooka (16,95 km), olav (3,05 km).
På juboplass endte Benjamin V, ijakob og krisle, som ikke har lagt inn en eneste løpetur.


Fikk du ikke deltatt denne gang?
- Jeg vil arrangere en ny konkurranse om kun et par uker, og håper da alle som har nike+ blir med.
Jeg skal prøve å få tak i flere og (enda) bedre premier, men kan ikke love noe enda.

Mer informasjon om neste konkurranse kommer snart....
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Snarf » man 11.12.2006 0:56

Kom heim frå Paris idag med flett nye Nike Air Zoom + og iPod kit+Armbånd. Klar som eit fly for neste konkuranse :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav OleB » man 11.12.2006 1:05

Vurderer å gå til anskaffelse av slik ustyr på nyåret, ettersom jeg har begynt å løpe litt i ny og ne. Utstyret i seg selv kan vel være en motivasjon, antar jeg?

Håper uansett på flere konkuranser og flere deltakere. ;-)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav jurgemaister » man 11.12.2006 1:06

Schwartze at jeg ikke kan løpe p.g.a. "runners knee" ellers skulle jeg bli med...

Men når jeg tenker over det kunne det være artig å prøve like vel for å se om kneet overlever. Kan kjøpe når januarstipendet kommer. Er det noen her som har peiling på hvordan best mulig å forebygge at kneet skal kollapse?
medlem i 226 måneder
 

Innleggav iTom » man 11.12.2006 1:24

Forsiktig nå, Jurgemaister! ;)

Den skaden krever noe redusert treningsvirksomhet. Jeg har en skade av samme sort akkurat nå. Har gitt meg selv løpeforbud frem til 1. januar 2007.

Dersom du er ferdig med medisinkuren, dersom du har gått på en, er det tøying og styrketrening som gjelder. Og ingen løping når du kjenner at det er smerter på vei. Det finnes mye fin informasjon fra mer eller mindre erfarne løpere i tråden «min» på Kondisjonsforum.no.

Jeg skulle vært med i konkurransen om jeg hadde riktig utstyr og var skadefri. Garmin Forerunner 305 rules! 8-)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav fredarn » tir 19.12.2006 15:48

mageroy (vinneren) har forøvrig et annet nick på mac1 enn på nike+, fant det ikke ut før nå...

OysteinM er vinneren av utgave 1 av Mac1's Løpekonkurranse

http://mac1.no/user/377
medlem i 217 måneder
 

Innleggav da9l9ls1 » fre 22.12.2006 19:22

Finnes det alternative måter å feste sensoren, da jeg ikke har nike sko... Så på en side at sensoren var festet mellom lissene.. Er dette pålitelig?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Snarf » fre 22.12.2006 23:30

Sensoren er festa i eit lite rom i bunnen av skoen. Du løftar opp såla og der er det plass.

Dersom du har tjukke ålar og er litt rar kan du ta fatt med kniv/skei osv og grave ut eit hol som passar sensoren :)

Men seriøst, skoa får du frå 1000kr og oppover, ikkje all verden for noko som verkeleg kan motivere deg til å springe som pokker :)

(Guttar og konkuranseinstinkt...)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav da9l9ls1 » lør 23.12.2006 0:18

jeg personlig synes 1000 kr for et par sko jeg bare skal løpe litt med er litt i meste laget...

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav jurgemaister » lør 23.12.2006 0:31

Denne lille tingen fra Marware gjør susen!
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Snarf » lør 23.12.2006 3:28

da9l9ls1 skrev:jeg personlig synes 1000 kr for et par sko jeg bare skal løpe litt med er litt i meste laget...


Eg må innrømme at etter mitt første møte med beinproblem etter mykje løping i billige møkkasko i militæret, har eg ikkje rørt løpssko til under tusenlappen. Beina skal tross alt are i opptil 70 år, og asfalt er ikkje noko naturlig underlag for ein menneskefot, derfor betalar eg heller litt ekstra for at beina skal vare lenger...

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav da9l9ls1 » lør 23.12.2006 18:17

Bilde
Hva er problemet, jeg får ikke registrert meg fordi jeg ikke kan se hva som står der...
Kan noen legge ved et bilde hvor man kan se hva som står der..?

Kan noen legge ut et bilde hvor man kan se hva som står..?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]