Stor Nike+ løpekonkurranse (Alle med Nike+ bør bli med)

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Stor Nike+ løpekonkurranse (Alle med Nike+ bør bli med)

Innleggav fredarn » fre 17.11.2006 3:23

Jeg lanserer herved Mac1's Store Løpekonkurranse, og oppfordrer alle her som har Nike+ til å bli med!

Konkurransen skjer via nettsystemet til Nike+.

MÅL: Flest antall KM over 20 dager
Start: 20. november 2006
Slutt: 9. desember 2006


Håper virkelig alle med nike+ her blir med, selv om man ikke vinner er dette en kjempemorsom motivasjon for å komme seg ut å løpe :)


PÅMELDING: Send meg en PM med din e-mail adresse, eller legg den direkte ut på forumet (hvis du ikke har noe imot at alle ser den)

Ut å løp!

– Moderert av smacmac –
Slettet bump og dobbeltpost i hennhold til §2.5 ;)
medlem i 217 måneder
 

Innleggav rafn » fre 17.11.2006 15:28

Er vel noe med dette løpekonseptet som kan virke skremmende for mange macere :rolls eyes:
Har ikke denne Nike+ saken selv, men hvis jeg hadde hatt den skulle jeg vurdert å bli med. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Greblaw » fre 17.11.2006 15:37

trur de fleste her er mer opptatt av mac/rompa til steve jobs enn sin egen kropp og helse. Jeg likte forslaget ditt, men eier heller ikke den Nike greia.
medlem i 218 måneder
 

Innleggav qwerty » fre 17.11.2006 15:52

Hm, dette virka som et fint julegavetips til dama.
Kan du anbefale disse greiene her?
Må vel kjøpe spesiallagde sko fra Nike, såvidt jeg forstår.

Ellers et kreativt forslag, og jeg er uenig med de over her som hinter om at det er en motsetning mellom det å være macer og det å holde seg i form.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav olahau » fre 17.11.2006 16:04

Kjempefin idè! Vi har jo konkurrert før, fredarn :)

Kanskje det kunne vært en idè å lagt ut en post om dette på forsiden, hvis ikke admins/moderatorer har noe i mot det? Da vil ihvertfall folk få det med seg. Hadde vært kult med en sikkelig gjeng.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav fredarn » fre 17.11.2006 16:34

qwerty skrev:Hm, dette virka som et fint julegavetips til dama.
Kan du anbefale disse greiene her?
Må vel kjøpe spesiallagde sko fra Nike, såvidt jeg forstår.

Ellers et kreativt forslag, og jeg er uenig med de over her som hinter om at det er en motsetning mellom det å være macer og det å holde seg i form.


Ja, jeg kan absolutt anbefale den!

Det fungerer fint med andre sko også, men da må du "grave" et lite hull i såla på skolen, slik at du får plass til sensoren. Du finner guider til det på nettet...
Selv har jeg Nike+ sko også :)

banankrem har en fin test av nike+: http://banankrem.wordpress.com/2006/10/ ... ipod-nike/


banankrem...


Skal prøve å få ut en post på forsiden.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav venin » lør 18.11.2006 21:24

Jeg har en følelse av at det er lett å jukse her..
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Snarf » lør 18.11.2006 21:29

Vert nok ikkje med denne gongen, då eg ikkje får Nike+ kitet mitt før 9 demsember. Men om nokon lanserer ein sånn konkuranse etter det så er eg lett med.

Har designa sko og ransel på nike.com, men må vente med Nike+ kitet til eg er i paris før jul. *Glede seg*

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav venin » lør 18.11.2006 21:45

Hvor mye poeng er det i å skaffe seg dette hvis man stort sett løper på tredemølle?
medlem i 214 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 18.11.2006 22:02

Da er det ikke mye vits, nei.
Kan jo være en liten ekstra motivasjon, men den er vel i hovedsak beregnet for de som løper ute...

Ikke mange som har meldt seg på enda, tross artikkelen på forsiden.

Håper flere kan melde seg på, Mac1 gir jo til og med ut en valgfri mac1 trøye til vinneren :-)


Edit: Ang. flere konkurranser tenkte jeg det kunne vært fint med en rett etter nyttår, ikke så mange som gidder / har tid til å løpe i juletida...

    :-* Moderert av Ingunn
    Fjernet unødvendig sitering.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 18.11.2006 22:58

venin skrev:Jeg har en følelse av at det er lett å jukse her..
Jeg tenkte det samme. Er det ikke bare å sitte og riste på den sensoren for å få den til å telle skritt osv?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Kirkeby » lør 18.11.2006 23:05

Er det noen form for kontrol på at man oppgir riktig tall?? Hvis ikke er det (som nevnt ovenfor) lett å jukse. Dere burde kreve "Screenshoot" fra programmet eller noe, slik at dere har litt hardere fakta. Fordi det er mange slue mennesker her ute. (:) (No offence!)

Vill og si det er ein gd idè, har ikkje Nike+ eg heller, men alikevel eit bra påfunn!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav venin » søn 19.11.2006 0:33

Kirkeby: Tall uploades til en database og det gjøres automatisk.. jeg tenkte helst på risting av sensoren osv.
medlem i 214 måneder
 

Innleggav fredarn » søn 19.11.2006 2:48

Kirkeby skrev:Er det noen form for kontrol på at man oppgir riktig tall?? Hvis ikke er det (som nevnt ovenfor) lett å jukse. Dere burde kreve "Screenshoot" fra programmet eller noe, slik at dere har litt hardere fakta. Fordi det er mange slue mennesker her ute. (:) (No offence!)

Vill og si det er ein gd idè, har ikkje Nike+ eg heller, men alikevel eit bra påfunn!



Som venin sa, er ikke det mulig...


Men uansett: Konkurransen er for morro skyld, og jeg håper virkelig ikke folk har så lav moral at de jukser seg til en seier...

Har heller ikke prøvd å få til noe lignende før, så vet ikke om det fungerer... Men vil tro at det ikke er så lett, må nok legge såppas mye press på dan \du isåfall må sitte å trampe - Og kan man ikke da like gjerne jogge?

Fortsatt veldig få som har meldt seg på, så har du Nike+?
Bli med! For morroskyld....
(Send meg en PM med din mail-adresse...)
medlem i 217 måneder
 

Innleggav 0lav » søn 19.11.2006 3:18

Kan man melde seg på under konkuransen også? Mista min iPod mini i gulve og skal nå kjøpe nano og nike+...
medlem i 214 måneder
 

Neste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]