Stor Nike+ løpekonkurranse (Alle med Nike+ bør bli med)

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Innleggav Laner80 » man 08.01.2007 17:26

Der gikk jeg fem på :p
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Snarf » man 08.01.2007 17:57

Har du ein nano? Isåfall treng du berre settet og eit par sko eller ein sånn "jukseinnfatning" :)

Utruleg artig å sjå grafikken som viser løpestatistikken min hjå nike+ :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Laner80 » man 08.01.2007 18:16

Enig. Og etter at jeg plasserte sensoren bedre, hvis også hastigheten og ikke bare lengde.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav fredarn » tir 09.01.2007 2:35

Ok, synes det høres spennende ut med en konkurranse lik "førstemann til 50 KM", den kan starte på en fredag, slik at alle har mulighet til å ta i :-)
:-! Når jeg tenker meg om blir det sjukt slitsomt... Kommer ti å løpe, løpe og løpe enda mer..

Men, men... dere får være klare for skikkelig utpressing en av de to første helgene i februar.. :wizard:

Edit: Ny konkurranse lansert, se http://mac1.no/forum/viewtopic.php?p=415161#415161
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Lars_S » man 10.09.2007 18:03

Laner80 skrev:Enig. Og etter at jeg plasserte sensoren bedre, hvis også hastigheten og ikke bare lengde.


Hvor hadde du sensoren før du flyttet den? Og hvor har du den nå?
Fikk du ikke hastigheten der du først hadde sensoren plassert?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav bohdi » tir 18.09.2007 12:37

Litt off-topic - men er det nokon her som brukar sensoren på andre sko enn NIKE sine? Tenkte å kjøpe eit kit til fruen, men trur ho vil fortsette med Asics - då dette er dei skoa ho alltid har brukt....
Og - dersom det er mogleg å bruke andre sko - korleis går ein fram for å få til dette?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Gundrosen » tir 18.09.2007 12:42

De selger en liten lomme som man putter sensoren i og fester på andre typer sko i macbutikken i stavanger iallefall. Du får dem til en billig penge på internett også, men jeg husker ikke hva de heter.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Innleggav bohdi » tir 18.09.2007 14:52

-> Lars_S

Har du denne løysinga? Og i tilfelle - er det likeverdig med Nike sin patent? Ikkje mange feil og knot med den?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Lars_S » tir 18.09.2007 17:50

Har den, men ikke fått testa den ut ennå da jeg fikk iPod'n og nike+ i dag. Skal teste det i kveld eller i morra tenkte jeg...skal komme med egen erfaring da, men etter hva jeg har lest både her på forumet og andre steder så funker det fint med den lille "dingsen" fra Marware.


Edit: Var ute å prøvde å kalibrere den tidligere i kveld. Har en strekning jeg er nokså sikker på er 400m +/- 10m. Når jeg hadde gått/løpt distansen viste distansenmåleren på iPod'n litt under 400m ( 0.37-0.38 ) når jeg så valgte "done calibrating" kom det opp 0,25km i displayet o_O Hvorfor? Noen som har gjort dette før og som har en forklaring?

Tror iPod'n at jeg bare løp 250m da eller?

EditEdit: Prøvde å kalibrere på nytt igjen i dag, nå fikk jeg opp 0.40 km i displayet. Tok en løpetur på en distanse jeg vet nokså nøyaktig og den stemte bra nok for min del. (Skal kalibrere på en løpebane når jeg får mulighet) :bitchin:

Den funker fint med den lille "posen" til å feste på skolissene fra Marware!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav bohdi » søn 30.09.2007 16:10

Takk for updaten - då vert det nok slik sak på oss og - og vi kan beholde Asics skoa!!!

God tur vidare :-D

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav fredarn » søn 30.09.2007 21:23

Kan en moderator enten;
Slå sammen denne tråden og denne: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=45 ... &start=120
Eller
Låse denne tråden og legge opp en lenke til http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=45 ... &start=120 i stedet..

Trenger ikke to tråder for disse løpekonkurransene 'mine'...
medlem i 217 måneder
 

Forrige

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]