Tivoli og iPod

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Tivoli og iPod

Innleggav G-Mac » fre 30.06.2006 17:50

Er det noen som har brukt iPoden sin med Tivoli Audio sine "orginale" Pal radioer, de i mange farger? Noen som har hatt problem med for mye bass?
Det har i hvertfal jeg, og det skurrer veldig når jeg har over halvt på vorum på Tivolien...
Noen som har noen tips angående dette?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav BJS » ons 17.10.2007 23:10

Nei, jeg har ikke prøvd iPoden min på PAL enda, men kanskje du kan forklare meg forskjellen på Tivoli Pal og Tivoli iPal? Det høres ut som om du har peiling, noe jeg ikke har opplevd i butikkene som selger radioen.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav ErikB » ons 17.10.2007 23:23

iPod + iPAL = Sant!
Fungerer perfekt hos meg :)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav Kristian89 » ons 17.10.2007 23:32

Jeg har en iPAL. Er litt mye bass når jeg spiller med iPoden, men jeg setter EQ´en på AV. =) Funker bedre på høyere volum da.

Såvidt jeg har forstått så er forskjellen på PAL og iPAL at iPAL har den hvite Apple finishen i front og en ledning med to 3.5 mm jacker.
medlem i 207 måneder
 

Innleggav McMagnus » ons 17.10.2007 23:32

Jeg bruker min ipod ("classic" 5G 30 GB) sammen med min Tivolo Pal radio (Blå, Vanlig) hele tiden. Har ikke hatt noen av de problemene du beskriver.

Min lille radio forsørger meg med god lyd såvel på kjøkkenet som på stranden.



Forskjellen på Pal og iPal er kun fargen og at det følger med mini-jack til mini-jack kabel. Denne kabel koster forresten en slikk og ingenting på clas ohlson...

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav krøllkrøllesen » ons 17.10.2007 23:59

(og funker deretter.... søppelkvalitet!)

eg har òg hatt bassproblemet, - men ikkje så valdsamt. Du kan stille inn til mindre bass på iPoden.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]