Homedock deLuxe!

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Homedock deLuxe!

Innleggav Paperboy » ons 15.03.2006 22:42


Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav ulven22 » ons 15.03.2006 22:44

Jeg har 1gen og den er veldig bra Kan absolutt anbefalest :-) :-)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Paperboy » ons 15.03.2006 22:51

ulven22 skrev:Jeg har 1gen og den er veldig bra Kan absolutt anbefalest :-) :-)


Hvordan det? Lyden? Grafikken? Alt?

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

vil ha vil ha...

Innleggav cecilieuk » ons 31.05.2006 11:16

jeg er også veldig interessert i en slik. Så langt etter hva jeg har undersøkt ser det ut som en bare kan kjøpe den fra USA. (blir det ikke da kluss m strømmen??)

Vet noen andre steder det går ann å få kjøpt den??

Håper på svar :)

~Cecilie
medlem i 215 måneder
 

Innleggav leify » ons 31.05.2006 11:56

Hei

Søkte på Google og fant et par butikker i England som har det. er du i england siden du har UK i navnet ? du kan du sikkert få tak i en som fungerer fint både i England og Norge siden strømmen er lik.

http://www.advancedmp3players.co.uk/sho ... ts_id=1285

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav Paperboy » ons 31.05.2006 12:05

Beklager. The DLO HomeDock Deluxe for iPod (£129.00) is currently out of stock. Og de engelske kontaktene er trepunktskontakter. Ikke som i Norge.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav kattunge » ons 31.05.2006 12:07

Angående strømmen, så støtter den 240 V. Den er altså kompatibel for det europeiske markedet. Løp og kjøp ;)
http://i1.no/026y/

Har forresten utstyr her... ekstern brenner m.m. som er kjøpt fra usa. Funker så det suser i svingene. Måtte bare kople vanlig europeisk/norsk kontakt til omformeren :-)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Paperboy » ons 31.05.2006 12:14

Ja, det er faktisk bare å bestille fra USA. Alt som behøves er med!

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Ttiger » ons 31.05.2006 12:22

hva med griffins tunecenter?, virker ok...
http://www.griffintechnology.com/products/tunecenter/
Bilde

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav cecilieuk » ons 31.05.2006 12:23

kattunge skrev: Måtte bare kople vanlig europeisk/norsk kontakt til omformeren :-)


Her blir jeg litt forvirra..... Helt blond på dette med strøm og omformer og adapter... hva de forskjellige er... Så jeg trenger å kjøpe en ny strømledning som jeg plugger i HomeDocken til veggen?... Eller trenger jeg å gjøre som med min GameBoy kjøpt fra USA,- kjøpe en omformer-klump som veier et halv kilo som nesten faller ut fra støpselet i veggen?...-som kobles til den originale strømledningen som er med?...

Setter pris på svar :)

~Cecilie

PS: har UK i navnet ettersom jeg var student i landet i 5 år :)
medlem i 215 måneder
 

Innleggav cecilieuk » ons 31.05.2006 12:48

se der ja.. enda et option :) Finner ingen info for hvilken strømstyrke denne støtter da....

Har fått endel svar på ting jeg lurer på nå, nå irriterer jeg meg grønn på at jeg aldri kan få svar fra support på DLO... :(

Om noen hjelper meg å forklare strøm-mysteriet for meg kan jeg snart se fram mot en problemfri hverdag.. :D

~Cecilie
medlem i 215 måneder
 

Innleggav kattunge » ons 31.05.2006 12:51

cecilieuk: iflg linken skulle alt du trenger for denne thingy følge med ;)

Det jeg måtte skaffe kontakt til var en brenner som i utgangspunktet var beregnet for salg i det amerikanske markedet. Den har jeg hatt en god stund og funker som bare det med det norske strømnettet. Støtter den bare spenningen på (et sted mellom 220 - 240 V) er den grei :-)

Homedock de lux ser helt grei ut.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 31.05.2006 12:51

Personlig har jeg iPod AV Kit, og er fornøyd med det. Jeg er mer fan av in-house løsninger enn tredjepartsløsninger uansett. Jeg skal innrømme at Griffins alternativ lenger opp i tråden er lekkert og alt, men synes det blir for pes med fjernkontrollen. Selvfølgelig er hva man velger en smule behovsprøvd, og min mening er basert på at jeg vil ha noe jeg kan spille av musikk fra iPod via Stereoanlegg. Jeg er vel en av de få som har en iPod 5G, men som så og si aldri bruker video-på-tv-funksjonen*.

En kamerat har DLO Homedock, og han var mektig stolt når han viste den frem. "Sjekk hva jeg kan'a!". Fin funksjonalitet og alt, men jeg synes det ble for stort og klumpete. Liker det diskrét. :)

*=Har brukt den en gang, og det var for å vise nevøen min hva han fikk til bursdag på tv (ettersom det er litt gjevere å vise en simulert tur i SpeedMonster fremfor å bare si "Du og jeg skal på Tusenfrydtur!").

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav cecilieuk » ons 31.05.2006 12:57

takker for all hjelp og alle svar :)

håper jeg blir eier av en HomeDock Deluxe i nærmeste framtid..

Jeg har ikke stereo-anlegg og bruker nå en Altec inMotion som mitt stereo-anlegg.. Men det er jo for ille at en i 2006 må opp av sofaen hver gang en vil skifte cd/sang ettersom en meget ubrukelig fjernkontroll ikke klarer å gjøre jobben sin fra 4 meters avstand... ;)

~Cecilie
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Paperboy » ons 31.05.2006 13:27

cecilieuk skrev:takker for all hjelp og alle svar :)

håper jeg blir eier av en HomeDock Deluxe i nærmeste framtid..

Jeg har ikke stereo-anlegg og bruker nå en Altec inMotion som mitt stereo-anlegg.. Men det er jo for ille at en i 2006 må opp av sofaen hver gang en vil skifte cd/sang ettersom en meget ubrukelig fjernkontroll ikke klarer å gjøre jobben sin fra 4 meters avstand... ;)

~Cecilie


Kan du ikke gi en kjapp review når du får den her på denne tråden? Er interessert i dine vurderinger...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Neste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]