Apple iPod Radio Remote

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Apple iPod Radio Remote

Innleggav Willygdraft » tir 07.02.2006 16:10

Det står at denne bare funker på nano og video?!?!??! Hva er dette for slags piss. Har en photo 60gb og skjønner ikke hvorfor den funker til nano, men ikke til photo. er det sant? Noen som vet?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Mr.Graham » tir 07.02.2006 16:15

Mener det har noe å gjøre med programvaren, at Nano og Video har en meny for radioinnstillinger. Men sikkert andre som har mer peiling på dette enn meg.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Willygdraft » tir 07.02.2006 16:15

Det er jo skikkelig surt, hadde gledet meg til å kjøpe den og så bare, NEI!!!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Eriksson » tir 07.02.2006 16:20

Er vel mulig at det kommer updates som gjør dette mulig senere. Vil du ha det nå, som gjør som Apple ønsker - oppdater til ny iPod ;)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Paperboy » tir 07.02.2006 16:26

Med suksessen med svart Nano og iPod Video, hvorfor i huleste kommer det ikke svart iPod Radio Remote? (Ønsker meg iPod DAB)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Willygdraft » tir 07.02.2006 16:30

kan de ikke lage en billig versjon av de nye ipodene, uten video og photo. Har ikke no bruk for å se på ting på ipod når jeg har en pb 12". Skulle likt å se de nye tynne ipod med 60gb til 2000 eller no. En ipod til musikk!!! til 1500,- det skulle jeg likt å se.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 07.02.2006 16:33

Willygdraft skrev:kan de ikke lage en billig versjon av de nye ipodene, uten video og photo. Har ikke no bruk for å se på ting på ipod når jeg har en pb 12". Skulle likt å se de nye tynne ipod med 60gb til 2000 eller no. En ipod til musikk!!! til 1500,- det skulle jeg likt å se.


ta en titt på applestore nå, så finner du nano 1gb (ja, til MUSIKK) for under 1400-lappen.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TheX » tir 07.02.2006 16:42

Willygdraft skrev:kan de ikke lage en billig versjon av de nye ipodene, uten video og photo. Har ikke no bruk for å se på ting på ipod når jeg har en pb 12". Skulle likt å se de nye tynne ipod med 60gb til 2000 eller no. En ipod til musikk!!! til 1500,- det skulle jeg likt å se.

Jeg har en iPod 3G! Den får du får 1500 kr :D Den har ikke fargeskjerm, så du trenger ikke å bekymre deg for film på den i allefall (så fremt du ikke laster ned iPod Linux)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Paperboy » ons 01.03.2006 11:31

Har bestilt meg iPod Radio Remote nå. Er det noen som har noen erfaringer med den? Er den bra? (I hendene mine om tre dager, men er nysgjerrig.)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav rich_and_handsome » ons 01.03.2006 14:07

Otsego tror jeg har en.

Er ikke sikker, men.
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Anders » fre 12.05.2006 17:01

Noen som har erfaringer med denne?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 12.05.2006 17:08

Jeg har iPod Radio Remote. Fungerer ypperlig for min del. Reduserer iPoden til en slags shuffle om du ikke vil dra opp iPoden hele tiden for å endre spilleliste, men det er jo det hele remote-en er til for uansett.

Radiofunksjonen kommer opp i menyen når du kobler til remote-en, og er en helt standard fm-radio. for å søke til neste kanal holder du sporskifteknappene inne (de må holdes inne for å forhindre at tilfeldige knappetrykk skifter kanal).

Fjernkontrollfunksjonen (men ikke radiofunksjonen)virker faktisk fint på 3G-iPod også. Da vil jeg tro den virker på de fleste andre iPoder med dock-connector også. Det eneste er at volumendring ikke vises på iPoden, men når du har iPoden i lomma er vel ikke det så stort tap.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Benjamin » fre 12.05.2006 17:14

Den har en herlig interface og bedre en det som jeg har sett hos konkurenter. Dog brukes radio særs lite siden d´radio er bare noe jeg hører på i bilen. Som fjernkontroll er denne genial.
medlem i 225 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]