Backup av "Påminnelser" (Reminders) til Mac?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Backup av "Påminnelser" (Reminders) til Mac?

Innleggav casablanca » søn 03.07.2016 23:42

Jeg er klar over at iTunes tar backup av min iPod Touch, men inkluderer dette også alt jeg har lagt inn i "Påminnelser" ("Reminders") appen? Jeg finner ikke noen applikasjoner på min Mac der denne informasjonen er å hente frem, og heller ikke i iTunes nevnes det om dette tas backup av.
Jeg bruker en iPod Touch 4G (iOS 6.1.6) og en Mac med OSX 10.9.5 Mavericks.
medlem i 220 måneder
 

Re: Backup av "Påminnelser" (Reminders) til Mac?

Innleggav bzzlink » man 04.07.2016 13:37

Dette kommer opp i reminders appen i MacOS.

Oppgrader mac'en din til et par år nyere operativsystem.
medlem i 192 måneder
 

Re: Backup av "Påminnelser" (Reminders) til Mac?

Innleggav casablanca » man 04.07.2016 13:49

Hmmm... jeg ser at jeg faktisk har "Reminders" appen på Mac'n min, men informasjonen fra iPod'n er tydeligvis ikke synkronisert med denne.
Jeg har omsider funnet ut at man kan synkronisere disse, men da via iCloud. Jeg foretrekker å synke lokalt via USB eller BlueTooth, men finner ingen løsning for dette. Jeg har faktisk et tredjepartsprogram som heter DiskAid (heter nå iMazing) som jeg trodde skulle takle dette ettersom man kan gå inni selve filsystemet til iPod'n, men jeg finner det ikke. Tenkte at hvis jeg kunne hente ut datafilen så kunne jeg importert denne manuelt til "Reminders" på Mac'n.

Ettersom du oppfordrer meg til å oppgradere til nyere OSX, mente du at "Reminders" ikke var tilgjengelig i OSX 10.9.5 som jeg bruker, eller kanskje det finnes det en greiere måte (utenom iCloud) å synke som jeg ikke har tilgang til?
medlem i 220 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]