Får ikke oppdatert Spotify

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Får ikke oppdatert Spotify

Innleggav espran » fre 31.10.2014 1:23

Hei,

Jeg har på automatisk oppdatering over WiFi, og da jeg kom hjem fra jobb i dag begynte iPhonen (iPhone 6 m/ iOS 8.1) å oppdatere Spotify og et par andre apps. De andre gikk greit, men Spotify-oppdateringen stopper etter nedlastingen, altså når den skal begynne å innstallere.

Har prøvd å reboote telefonen, slette appen og sette oppdateringen på pause for så å starte den igjen uten hell. Har også prøvd å la den stå i en time uten å røre noe, men ingenting hjelper.

Når jeg prøver å slette appen får jeg bare beskjed om at tilhørende innhold også vil bli slettet, og når jeg bekrefter dette skjer det ingenting. Hvis jeg søker opp Spotify i App Store får jeg mulighet til å laste den ned på nytt selv om den allerede ligger på hjem-skjermen, men samme feil skjer da også.

Noen tips?

BildeBilde

Edit: Nå har jeg sittet og eksperimentert litt, prøvd alt jeg har kommet på, så bestemte meg for å gjenopprette telefonen. Men da jeg plugget den i iTunes ville jeg prøve en ting først, å fjerne appen via iTunes og legge den til på nytt. Dette funket med en reboot i mellom, så nå er alt i orden. Da vet dere hva dere kan prøve hvis noen får samme problem senere :)
medlem i 178 måneder
 

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere