Flere enheter på samme Ituneskonto

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Flere enheter på samme Ituneskonto

Innleggav cskistad » lør 18.02.2012 21:47

Hei!
Jeg har nå to Iphone 4, en Ipod touch og en Ipad på samme konto. Skal sies at to Iphoner og en Ipod fungerte alldeles utmerket. Men, etter at jeg kjøpte meg en Ipad nå nylig, har det blitt problemer med Imessage. Imessage klare ikke lenger å skille enhetene fra hverandre virker som. Altså, hvis jeg sender en melding fra min iphone til min kones iphone, får jeg opp et utropstegn ved siden av meldinga, og det står: "ikke levert". MEN, den er levert hos henne, men legger seg i inboksen hennes med henne selv som avsender. Andre ganger kommer meldinga fra mailadressa som er registrert på Ituneskontoen.
Noen som har erfaringer med dette problemet?

Hilsen frustrert
medlem i 93 måneder
 

Re: Flere enheter på samme Ituneskonto

Innleggav OlavYoo » søn 19.02.2012 23:44

la oss ta det slik; Din kone har en annen itunes konto en deg?

Kan fort bli duplikasjoner, når du har 3 devices på samme mail.
medlem i 93 måneder
 

Re: Flere enheter på samme Ituneskonto

Innleggav cskistad » man 20.02.2012 2:35

Hei.
Nei, alle enhetene bruker samme ituneskonto. Dette gikk helt fint frem til jeg kjøpte Ipaden.
medlem i 93 måneder
 

Re: Flere enheter på samme Ituneskonto

Innleggav vikingbear » man 20.02.2012 14:14

Du må sjekke iMessage oppsettet på de ulike enhetene.
Hva mener du med "samme iTunes konto"? Kontoen som registreres i iTunes er kontoen til iTunes Store, og har ikke noe med iMessage å gjøre.
Gå inn på Innstillinger>meldinger og sjekk hva du har lagt inn som "motta på" og "anrops ID" på de ulike enhetene. Rydd opp her, så får du det nok til å fungere.
medlem i 122 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]