synkronisere mammas jobb-iPhone med hennes datamaskin?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

synkronisere mammas jobb-iPhone med hennes datamaskin?

Innleggav åssie » fre 23.12.2011 17:45

Mor mi arbeidar som politisk leiar, og har ein iphone 4 som er synkronisert/satt opp med ein eller anna pc på it-kontoret på fylkeshuset der ho arbeider.

Mor har eit ønske om å få bruke ipod-delen av telefonen dog, sidan 27GB er ubrukt på telefonen. Eg får til å overføre musikk fram og tilbake ved å kjøpe Senuti, men ønskar å sette opp iTunes og iPhonen hennes til å fungere slik den var meint å fungere, slik at ho slepp å lære seg enno ein metode for å bruke telefonen sin.
iCloud er sett opp og fungerar utmerka. Videre fungerar iPhoto etc på det som vart fanga av kamera før iCloud kom. Det er altså berre musikkdelen eg er usikker på:

Når eg vel å synkronisere musikkbiblioteket, får eg følgande melding: "iPhone-enheten "mammas iphone" er synkronisert med et annet iTunes-bibliotek. Vil du slette denne iPhone-enheten og synkronisere den med dette iTunes-biblioteket?"

Eg forstår problemstillinga. Eg har backup av innhaldet (bilder, lyd etc). Telefonen er synkronisert ein annan stad. Det eg lurer på er om eg kan gjennomføre denne synkroniseringa UTEN at mailkonto til fylkeskommunen o.l. blir fjerna? Eller, uten at telefonen i seg sjølv blir sletta? Eg er berre interresert i å pynte på musikkbiblioteket.
Eller, enklare sagt: Vil "Slett og synkroniser" berre slette musikken, eller vil den slette heile telefonen?

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: synkronisere mammas jobb-iPhone med hennes datamaskin?

Innleggav vikingbear » fre 23.12.2011 18:52

Du sletter hele telefonen. Men om det er et mailoppsett det er om å gjøre å bevare, kan du vel bare ta skjermdump av aktuelle innstillinger, og legge de inn på nyttt?
medlem i 175 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Leif Kristian