Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Innleggav gyfi » søn 31.07.2011 10:52

Hei,

Detteren min sin Ipod touch er deaktivert (vi glemte den igjen hos et vennepar med små barn som nok har tastet kode feil uten å skjønne det..)

Pc som den var synket til sist eksisterer ikke lenger..

Jeg har forsøkt å gjenopprette ved å plugge i itunes og holde home og startknappen nede samtidig, og deretter slippe startknappen og holde home mens itunes starter. Dette fungerer ikke, jeg får beskjed om at itunns ikke kan åpne ipoden uten kode..

Det hjelper ikke at hun har koden, når det ikke er noe sted å taste koden...

Noen med løsning?
medlem i 152 måneder
 

Re: Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Innleggav ageNine » søn 31.07.2011 13:09

Det går ikke an å fjerne koden uten å gjenopprette.
Du får dog ikke gjenopprettet med sikkerhetskopi siden PCen du brukte ikke eksisterer lengre, derfor så må du synkronisere den med en ny PC og gjenopprette enheten totalt.

    • Alle sanger som er kjøpt er koblet opp mot iTunes-kontoen, så alle sangene som er kjøpt kan du laste ned igjen, gratis.

Når sant skal sies syntes jeg det høres litt suspicious ut. Mange som får tak i en enhet de selv ikke eier og prøver å komme opp med måter å knekke koden på. Dessverre er det ikke en vei rundt. Hørt om muligheter ved SSH kobling, noe som krever at iPod'en er jailbreaket med aktivert Secure Shell og du har IP'en.

Du sier at du ikke har muligheten til å taste inn koden? Om det står at iPod'en er deaktivert og du må vente, så er det kun å vente for så å taste koden. Om iPod'en sier det samme som emnet ditt; "Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...", så er det noen som enten har en hobby ved å taste feil kode eller så er det en feil og du må gå til det første jeg skrev; gjenoppretting :-/



- a9

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Innleggav pølsa » søn 31.07.2011 13:42

Jeg har desverre ikke noen løsning, men må jo si at jeg er imponert hvis noen har klart å taste koden feil nok ganger til å måtte vente 14.13 år før man skal kunne skrive den inn på nytt. Jeg har en mistanke om at dette kan være en bug, så det kan kanskje være verdt å snakke med din lokale eple-pusher om det kan være andre muligheter (har du kvitteringen på iPoden bør det jo ikke være noe problem å spørre de).

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

mIn iphone er deaktivert!

Innleggav IphoneJenta » man 24.02.2014 15:46

Jeg har nesten det samme men jeg har en iphone 4s og den er deastivert kan noen hjelpe meg? Jeg har prvd nesten alt uten om å gå til butikken..Kan noen hjelpe meg..? Jeg trenger den telefoenen :-P en jente yten den er urettferdig hehe..Kan dere ikke hjelpe meg? Det står..''iphone er deaktivert koble til iTunes'' Det har jeg gjort ..+ og holde begge dem knappene nede..Hjelp meg? :-[ :-[ :-[ :-[
medlem i 121 måneder
 

Re: Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Innleggav fors1 » tir 25.02.2014 16:23

Koble iphone / ipod fra maskin, skru av iphone / ipod, hold inne "hjemknappen" mens du kobler iphone / ipod til maskin, slipp knappen når iphone / ipod har startet. Du har nå mulighet til å gjenopprette gjennom iTunes.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Ipod deaktivert prøv igjen om 21 824 166 min...

Innleggav Dj hamy » tor 27.02.2014 1:44


Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere