Jailbreak

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Jailbreak

Innleggav magnus778 » tir 12.04.2011 21:52

Hei, jeg har en iPod touch 3 gen som jeg tidligere hadde en jailbreak på(hadde ios 4.0). Men så måtte jeg oppgradere den og nå har jeg 4.3. Det vil da si at jailbreaken forsvant. Jeg vil gjerne jailbreake den på nytt. Helst på 4.3, men kan gjerne nedgradere for å få det til. Noen som kan si meg hva jeg skal gjøre?
medlem i 156 måneder
 

Re: Jailbreak

Innleggav nilsi60 » tir 12.04.2011 22:17

Moderert av Wackhy:
§2.4 Innlegg skal gi mening
ALLE innlegg som legges inn skal gi mening for leseren. Innlegg som kun inneholder "Enig", "Det er no dritt" osv. og ikke noe fordypende forklaring eller hjelp er ikke ønsket. Har du ikke noe fornuftig å bidra med, svarer du ikke på tråden. Slike tråder vil kunne slettes. Takkeposter når noen har skrevet et bra innlegg eller delt en ressurs godtas, men det er ikke behov for at 10 stykker gjentar samme tingen.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Jailbreak

Innleggav Hellandsjø » tir 12.04.2011 23:35

Er ikke ekspert på shsh men tror du kan ta backup av den ved å bruke tinyumbrella, last ned og backup.

Deretter kan du bruke snowbreeze 2.5.1 til å Jailbreake. Følg instruksjonene. Du må laste ned en _restore.ispw som Snowbreeze modifiserer og som du gjennoppretter senere i itunes...

Støtter ios 4.3.1

Google etter snowbreeze 2.5.1
Kan også google etter guide
medlem i 165 måneder
 

Re: Jailbreak

Innleggav Sir.Bjerkis » tir 12.04.2011 23:43

Eller se på ifon1.no
medlem i 179 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]