Sikkerhetskopi uten Programmer

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Sikkerhetskopi uten Programmer

Innleggav JokkeBH » søn 10.04.2011 22:47

Hei,
jeg lurer veldig enkelt på om det er mulig å ta en sikkerhetskopi av min iPad 2, men uten programmer. det tar så vanvittig lang tid å ta en sikkerhetskopi, pluss at det blir veldig stor, ettersom jeg har alle mine filmer i AvPlayer HD. vet ikke om det er noen fler som har irritert seg over dette, men når man har 50 gig med filmer som det skal tas sikkerhetskopi av tar det lang tid og mye plass på mac'en. jeg vet ikke om det er samme "problem" når man har lagt filmer inn via itunes, så kanskje dette er normalt, men måtte spørre :)

og ja, jeg har søkt rundt i forum og prøvd å lete selv i itunes men har ikke funnet noe som manuell sikkerhetskopi eller hvor jeg kan krysse av hva jeg vil ta kopi av.

hadde vært veldig fint med litt hjelp. nå ender det bare med at jeg alltid hopper over sikkerhetskopien. noe lignende som i time machine ville vært veldig bra, hvor man har noen valg :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Sikkerhetskopi uten Programmer

Innleggav iStanger » man 11.04.2011 7:51

Når jeg tok sikkerhetskopiere på min iPad 1, kunne jeg velge om jeg skulle lagre bilder, apps, musikk og resten eller alt sammen..
medlem i 162 måneder
 

Re: Sikkerhetskopi uten Programmer

Innleggav JokkeBH » man 11.04.2011 15:00

Hvor i alle dager kunne du velge dette? når jeg trykker ta en sikkerhetskopi begynner den bare å ta en sikkerhetskopi uten at jeg får noen valg mellom hva jeg vil ta kopi av. er bare så sykt sløs av plass på pc'en å ha en sikkerhetskopi som er på 60 gig...

hadde vært veldig fint om det var noen som viste en løsning, eller noen som kunne si om det er mulig i det hele tatt :)


Noen som har noen forslag, istedenfor hva man selv kan gjøre :) hadde blitt satt veldig stor pris på :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Sikkerhetskopi uten Programmer

Innleggav JokkeBH » ons 13.04.2011 20:33

driver fortsatt å leter rundt etter noen informasjon om dette men finner ingen ting, men er det noen som kan bekrefte at det ikke er mulig? vet det er mange smarte mennesker her, så hadde vært fint å fått det bekreftet om det er mulig eller ikke.

nå sitter jeg bare med et lite håp hver dag om at det er mulig og ser inn på mitt innlegg hver dag ^^

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]