Artig diskusjon som tar av på DB.no

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Artig diskusjon som tar av på DB.no

Innleggav Jeweler » ons 12.08.2009 23:00

En diskusjon om hva som varer lengst av Creative og iphone/iPod :-)


Vred sa, 06.06.2009, kl 11.56:
RE: Dette var kult

Jeg har hatt to Creative-spillere tidligere og har nå en iPod touch. Touchen er fancy den, men Creative har mye bedre formatstøtte, bedre lyd, og man kan koble de til TV med relativt standard AV-kabel.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
52
anbefalinger
Bra!


Kåre-k sa, 06.06.2009, kl 12.16:
RE: Dette var kult
jeg har også en..


som har vært gjennom helvete og en vaskemaskin og litt til.. og som fremdeles funker feilfritt!

prøv det med en iphone!

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
33
anbefalinger
Bra!


Natalie Diaz Rakvåg sa, 06.06.2009, kl 12.34:
RE: Dette var kult

Eg har ein gammal iPod 20gig (den var den aller nyaste i 2005 eller noko), den har blitt påkjørt av ein buss/overkjørt av framhjulet på bussen, mista ned ei murtrapp meir enn ein gong, havna i ein sølepytt og blitt liggande i ein snøhaug...

Den fungerar enda som den gjorde når den var heilt ny. Einaste negative er at skjermen er veldig oppripa.. :p

iPod for the win altså :p

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
178
anbefalinger
Bra!

Amr sa, 06.06.2009, kl 14.02:
RE: Dette var kult

Jeg hadde en creative som jeg mistet fra toppen av mount everest og som falt hele veien ned og trillet til bunnen av marianegropa, hvor den ble påkjørt av en ubåt, som igjen blir skutt på av en atommissil.

Mp3-spilleren fungerer i beste velgående fremdeles.

Vinner jeg konkurransen?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle
136
anbefalinger
Bra!


Ps sa, 06.06.2009, kl 14.19:

RE: Dette var kult
Min iPhone mistet jeg fra månen. Desverre ble den truffet av en satelitt og sendt som et prosjektil tvers igjennom solen, hvoretter den traff Mars på andre siden og ble returnert i en bue mot jorden. Her brant den gjennom hele atmosfæren før den krasjet mot toppen av K2 hvor den ble liggende nedfryst til en ekspedisjon fant den noen uker senere. De kokte den for å tine den opp, men desverre glapp de den utfor et stup, og den ramlet helt ned dalen under hvor den ble spist av en utryddet sibirsk tiger. Etter å ha blitt fordøyd gikk den i Ganghes og ut i det indiske hav. Etter en lang ferd på havbunnen ble den igjen spist av en spekkhogger, som noen måneder senere ble harpunert utenfor Japan. iPhonen ble kokt sammen med oljen fra hvalen men heldigvis silt ut. Folkene på tranfarbikken fant selvsagt mitt navn og kontakt info på den da de hadde fått ladet den, og sendte den i posten til meg.

Fungerer helt fint, men den lukter litt rart nå. Også har den fått en liten bulk på ene kanten.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Artig diskusjon som tar av på DB.no

Innleggav iKristoffer » ons 12.08.2009 23:24

Haha, genialt! :-)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]