iPod nano - heve kjøpet?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iPod nano - heve kjøpet?

Innleggav ZerBox » tir 21.07.2009 21:39

Jeg har en iPod nano som ble kjøpt på Lefdal for omkring ett år siden. Den sluttet å fungere i mars da den begynte å nullstille seg hver gang den ladet ut. Det førte til at jeg måtte sette den opp på ny, samt synkronisere den hver gang den ikke hadde mer batteri. Leverte den inn til Lefdal, og fikk en ny iPod halvannen måned senere. Denne iPoden viste seg å ha akkurat samme feil (har prøvd begge på forskjellige maskiner), bare at denne også ga en beskjed i iTunes at den hadde en feil, og måtte til reperasjon. Leverte den inn til reperasjon igjen, og fikk nylig enda en ny iPod. Denne viste seg å ikke ville fungere da den ikke en gang vil på. Jeg lurer på om jeg på noen måte kan kreve noe ekstra ovenfor Lefdal, for jeg vil nødig vente over en måned igjen på å få enda en ny som sikkert ikke virker. Vil rett og slett heller kjøpe en ny et annet sted.

Kan nevnes at begge de to nye iPodene jeg fikk utdelt ikke var innpakket på noen måte.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: iPod nano - heve kjøpet?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 21.07.2009 21:46

du har fått ny hver gang da så har du ikke rett på penger tilbake. MEN det å gi ut nye ipoder er også avhjelpsforsøk og de har kun rett på å gjøre 2 avhjelpsforsøk for samme feil. er det samme feil 3 gangen kan du få penger igjen eller en ny i eske

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere