Alternativer til Dr. iPod

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Alternativer til Dr. iPod

Innleggav DADDY » fre 28.11.2008 10:48

Hei, jeg har i flere uker prøvd å få kontakt med doktoren.

Sendt saklig mail med feilbeskrivelsen og purret høflig to ganger.

Uansett, han fremstår som "useriøs" og jeg vet at det finnes alternativer som fixer disse dingsene.

Har prøvd å søke men...

Anyone? Kanskje en ide å legge de inn under tråden "Problemer med din iPod"?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav jervi » fre 28.11.2008 11:29

Han pleier å ta telefonen hvis du ringer.
Men et alternativ er http://tekniker24.net/

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav nils-me » fre 28.11.2008 12:29

haha.. Tekniker24 virker jo meeeget seriøse kan du si...
"Vi distanserer oss fra Norske garantilover og regler! Dersom du kjøper noe fra oss, må du akseptere og respektere disse reglene!
Dersom du fortsatt mener at dette ikke er noe du kan leve med, så ber vi deg om å la være å kjøpe noe fra Tekniker24."
og
"Alle saker vi reparere er testet hos Tekniker24, i 24 timer, og vi tilbyr en 24 timersgarantie på alt vi reparerer."

De gir deg hele 24 timers garanti!! Det er jo kjempebra! :-P
medlem i 198 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav xdim » fre 28.11.2008 12:45

Hadde ikke sendt noe til Dr. iPod gitt... Bare se på hjemmesiden hans. Virker som han er irritert på bildet på siden liksom. Det lover ikke godt ;)
medlem i 185 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav jervi » fre 28.11.2008 12:47

Du kan ikke sende noe til Dr. iPod uansett. Der er det kun levering som gjelder.
nils-me skrev:"Alle saker vi reparere er testet hos Tekniker24, i 24 timer, og vi tilbyr en 24 timersgarantie på alt vi reparerer."

Hoho! Det er jo superbra!

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav admin » fre 28.11.2008 12:58

Problemet med reperasjonene som Dr. iPod eller Tekniker24 bedriver, er jo at disse bryter garantien til Apple. Ingen av dem kan gi garantier på produkter hvor garantien brytes, det eneste de kan garantere er nødvendigvis de delene som benyttes.

Bytter de et batteri, vil de måtte stå til ansvar for dette batteriet, men ikke andre problemer som kan oppstå med din iPod/iPhone.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav DADDY » fre 28.11.2008 13:16

Takk for gode svar.

Jeg bor langt unna Oslo og må derfor sende i posten, men sendte først en mail og etter 4-5 dager sendte jeg en purring. Det blir liksom litt feil å ringe da - for å kjefte - når han ved å ikke svare på mail igrunnen har gjort det klart at han har nok å gjøre.

Fant jo en annen med samme erfaring her.

Ang. garanti så er jeg klar over det, men vil gjerne prøve siden alternativet er å kjøpe ny dings.

Men må vel slå meg til ro med at de seriøse er Apple og da koster det mer enn det smaker. Men tar gjerne imot gode forslag.

Og til Dr. iPod, sjekk mailen din - der ligger det nok masse bizznizz...

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav iPodder » tor 05.02.2009 15:30

Veldig mye usaklig pepper av Dr. iPod her, må jeg si. Hvordan han ser ut på siden sin, gjenspeiler vel ikke hva han presterer???

Har hatt min iPhone inne hos ham, og, siden mitt problem var litt utenom det vanlige, måtte jeg la telefonen være der over natten. Vanligvis gjør han ting i løpet av et par timer.

Etter hva jeg har skjønt er dette en enmannsoperasjon, og da jeg var der satt han med handsfree'en i øret hele tiden og tok samtaler mellom alle drop-inkundene.

Jeg er veldig fornøyd både med arbeid og pris. Jeg kommer garantert til å benytte meg av ham når jeg skal skifte batteri en gang i fremtiden.
medlem i 226 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav fremmed » tor 05.02.2009 15:46

Ikke mange per dags dato som driver med dette men fant en annen på google med siden

http://www.3giphone.tk, har ikke rukket å kontkate noen for jeg trengte ikke ekspert hjelp så ingen erfaring både positiv eller negativ...

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav mka265 » tir 09.06.2009 20:09

Er det noen som har kjennskap til om Dr. ipod i oslo kanskje har muligheten til å nedgradere min Baseband fra 2.30.03 til 2.28.00 når jeg har bootloader 5.09??
medlem i 177 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav aPOdorm » lør 13.06.2009 12:47

Jeg har god erfaring med Dr. iPod. Hyggelig, høflig og billig. :-D
Var innom på Eplehuset, De trykket og ristet litt, før de henviste meg til Dr. iPod. Ruslet bort, ringte på og tok heisen opp. Venter 5 min., Før han skrudde litt og byttet en del. og vips hadde jeg igjen en levende iPod.
(Hadde ikke trøbbel siden, to år, men glemte den igjen på trikken i fjor høst.)
medlem i 180 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav ereynell » lør 13.06.2009 18:35

har brukt dr.ipod, og er fornøyd med arbeidet han utførte... byttet glas og lcd på 1 gen iphone.
virket som han var stressa og hadde mye å gjøre, og da skjønner jeg at han ikke har tid til å ta seg av mail og post.
Jeg er i oslo og kunne bare stikke innom, og det ga resultater på dagen.
som sagt.... er fornøyd kunde, og det at garantier ikke blir gitt, sier seg selv, de bryter alle garantier ved å åpne tlf siden de ikke er autorisert apple verksted, og hadde de vært det hadde prisen vært det dobbelte...

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav Ka3ne » man 29.06.2009 22:24

Hva er adressen til Dr.iPod?
medlem i 177 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav admin » tir 30.06.2009 9:48

Dr. ipod
Rosenkrantz gt 10b
0159 oslo
http://dripod.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html

Dr. iPod tar nå kun drop-in service på iPod/iPhone.
Dvs det er ikke mulig å sende den til oss via post mer. Dette skyldes enorm pågang fra kunder.

Dere som har mulighet til å komme innom vil få rask behandligstid. De fleste problemer kan løses samme dag om iPhone/iPod blir levet før kl 13.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Alternativer til Dr. iPod

Innleggav missmind » tir 12.01.2010 14:26

Hold dere LANGT unna tekniker24 ! Elendig service, og det koster masse hvis du vil ha igjen ipod han ikke klarer å reparere. På toppen tar han lagringsgebyr !
Har sendt en nano og en touch til rep der, som selfølgelig ikke kunne repareres. Vil koste meg rundt 600kr å få de tilbake, så.... kanskje han samler på dem?

Dr.iPod er flink og rask!
medlem i 170 måneder
 

Neste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron