Lade ipod uten data

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Lade ipod uten data

Innleggav semikolon » lør 21.06.2008 16:04

Hei. I forbindelse med ferietur har jeg kjøpt lader som gjør at jeg kan lade ipoden i vanlig stikkontakt, ved hjelp av USBledningen. Men da jeg skulle prøve å lade ipoden med den nå nettopp, fungerte det ikke. Er det noe man må laste ned eller stille inn ipoden på?
medlem i 190 måneder
 

Re: Lade ipod uten data

Innleggav Macini » lør 21.06.2008 16:19

Den skal virke "out of the box", hvis den ikke virker kan du bytte den der du kjøpt den.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Lade ipod uten data

Innleggav semikolon » lør 21.06.2008 19:23

Selve laderen funker for jeg får ladet en annen mp3-spiller, men det ser ikke ut som om ipoden blir lada. Den har vært kobla til i flere timer uten at noen ting skjer. Er det meningen at det skal komme opp et ladesymbol, for noe slikt kommer ikke? Den skrur seg også av etter en stund med mindre jeg setter på en sang. Det er vel heller ikke meningen når den lades?
medlem i 190 måneder
 

Re: Lade ipod uten data

Innleggav Macini » lør 21.06.2008 19:39

På min iPod Nano 3G vises det et batteri som "fylles opp".
Har lader fra Hama som virker perfekt på både Nano og Shuffle.
Denne laderen har en diode som lyser rødt når den lader og skifter til grønt når den er ladet opp.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Lade ipod uten data

Innleggav semikolon » lør 21.06.2008 19:49

Hm. Laderen min er fra Samsung og det er ikke noe lys eller slikt på den. Men det er så rart at det ikke funker med ipoden når det går med en annen spiller. Det kan ikke være ipoden eller kabelen det er noe feil med heller, for det går fint når jeg prøver på macen. Jeg skjønner ingen ting. Får høre med en venn som har lader og se hva som skjer når jeg prøver den.

Takk for svar i alle fall:)
medlem i 190 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]