Albumbilder? Hjelp!

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Albumbilder? Hjelp!

Innleggav yeqin » lør 14.06.2008 17:33

Jeg lurte på om hvordan man fikk lagt inn albumbilder på ipod? jeg har en ipod touch, men jeg har kun en eller to albumbilder på sangene mine. noen som vet hvordan man skaffer bilder til alle sangene? :-D

det er så kipt å ikke ha det.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav Macini » lør 14.06.2008 17:34

Du må ha albumbildene i itunes for at de skal overføres til iPoden.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav yeqin » lør 14.06.2008 17:41

det har jeg skjønt at jeg må ha albumbilde i itunes. men det som er hvordan er det man får tak i dem? må man ha itunes konto? koster det noe for de bildene?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav Macini » lør 14.06.2008 17:44

Hvis tagene er riktige blir bildene automatsk lastet ned til iTunes.
Du må ha en iTunes konto for å gjøre dette, eller du må finne på nettet eller scanne inn selv og legge de inn manuelt. Et tips er å prøve på albumart.org
Det koster ikke noe å lage en iTunes konto, men du må ha et kredittkort tilgjengelig, eller et gavekort fra iTunes Store..
Søk også på forummet med frasene "albumart" og "bilder i itunes" og se om du får litt mer info da.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav yeqin » lør 14.06.2008 17:48

okey ;) men jeg har hørt at hvis man legger det inn manuelt, så kan det hende at det er dårlig grafikk i bildene. dessuten er det sinnsykt mye jobb å legge inn bildene manuelt for en og en sang. da er det kanskje lettere å opprette en konto? hvis det ikke er så dyrt da?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav Macini » lør 14.06.2008 17:55

Som jeg skrev i forrige post, koster det ikke noe å opprette iTunes Store konto.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Albumbilder? Hjelp!

Innleggav yeqin » lør 14.06.2008 17:58

ikke for bildene heller? trodde at man måtte kjøpe bildene.
men hvis det ikke koster noe, hvorfor i all verden skal man opprette bankontoen da. hvorfor han man heller bare ikke opplyse det nårman skal kjøpe noe?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron