jailbreakme.com

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav oleta » ons 31.10.2007 15:38

det er jo en tråd her om at 1.1.1 versjonen av iphoneSimFree ødelegger baseband på Iphone da, så anySIM sin 1.1.1 versjon skal vel i utgangspunktet være bedre enn tilsvarende versjon fra IphoneSimFree

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Burrell » ons 31.10.2007 15:57

lilminime skrev:HEH. Hvordan i all verden kan du si noe slikt?

AnySim ordner IKKE briken i nvram som den selv skapte når 1.0.2 var "the shit", det gjør IphoneSimFree, enda de ikke laget brikk, bare anySim.

Ryktes at man ikke vet om man kan stole på at det samme ikke skjer på nytt med denne anySimen heller, iPhoneSimfree har vist oss at de fikser biffen og ikke skaper problemer.

At du sier uviten som du er at den er like bra er jo greit, men hvordan i all pakka kan du si "om ikke bedre"?? Eneste forskjellen er jo at anySim har vist seg å skape problemer i ettertid med oppdateringer, skape iBricker!


Jeg forstår ikke helt hva du mener her. Jeg brukte som tidligere forklart anySim på min splitter nye 1.1.1 iPhone, og har brukt den til "alt" de siste 24 timene uten problemer.

Noe jeg burde passe meg for? Ser ikke helt merverdien i å betale for iPhonesimFree.

B.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Kaajac » ons 31.10.2007 16:14

Noen som har hørt noen flere rykter om når iPhone kommer til Norge? eller om den kommer i det heletatt?

Kunne godt tenkt meg en iPhone, men vil helst ha en original som jeg slipper å "fixe" for at den skal funke, å da er det vel med mangler i forhold til enkete funksjoner?

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Innleggav SuperDuper » ons 31.10.2007 16:15

Det svaret var 100% Tusen takk skal du ha :-)
medlem i 200 måneder
 

Innleggav lilminime » ons 31.10.2007 16:42

oleta skrev:det er jo en tråd her om at 1.1.1 versjonen av iphoneSimFree ødelegger baseband på Iphone da, så anySIM sin 1.1.1 versjon skal vel i utgangspunktet være bedre enn tilsvarende versjon fra IphoneSimFree


Det er motsatt, anySIm som gjør det og man må bruke en baseband-revirginiser for å fikse det igjen etterpå. iphone-elite.org guttene har ordnet det, devteam holder på med sin virginzer - du vrir altså fakta helt motsatt :)
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Ministry of sound » ons 31.10.2007 16:49

Hvor lenge må man venter for at f.eks en ipod touch faktisk skal starte på nytt??

takes forever....forsøkt to ganger nå.....

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav lilminime » ons 31.10.2007 16:58

Den starter ikke på nytt automatisk, når du er inne i tiff-filen i safari, lukkes safari automatisk også skal, om du fulgte guiden jeg postet her, 0 komme på displayet, da skal du manuelt slå den av og på, mens 0 er der, og da skal den være jailbroken.Verdt å merke seg: Tiff-exploiten tetter sin egen exploit etter første bruk, så om du feilet første gangen må du restore den i iTunes tilbake til org. instillinger for at den skal virke på nytt.[/b]
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Ministry of sound » ons 31.10.2007 17:01

tiff-fil? Det der skjønte jeg ikke..hva er det??

Etter jeg trykte på install så går det jo ut av safari.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav wantimac » ons 31.10.2007 17:05

herregud jeg er forvirret :) Sitter på en opplåst 1.0.2, men ikke kjangs i havet om jeg tørr og opprgadere.. finnes jo 31312221 forskjellige guider, aner ikke hvilken som er best....

Iphone blir bare mer og mer rot for meg..
medlem i 202 måneder
 

Innleggav espenhogbakk » ons 31.10.2007 17:05

lilminime skrev:Det er motsatt, anySIm som gjør det og man må bruke en baseband-revirginiser for å fikse det igjen etterpå. iphone-elite.org guttene har ordnet det, devteam holder på med sin virginzer - du vrir altså fakta helt motsatt :)


Ja man måtte det på den tidligere anySim unlocken, dette skal være fikset i den nyeste og den skal vistnok være trygger enn ipsf.

Det er vel ingen tvil om at den første anySimen ødela baseband, men spørsmålet er jo om den nyeste gjøre det også. Det skal den vistnok ikke gjøre.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Ministry of sound » ons 31.10.2007 17:11

Hvis man går inn på jailbreakme.com for å jailbreake en ipod touch så sier den jo at man skal vente til "slide to unlock" kommer tilbake og så skal den være jailbreaket.

Sitat:
"once you click install appsnapp below, please wait until the slide to unlock screen appears. This is connection dependent and could take up to 5 minutes."

Skulle ikke det fungere da?

Mulig det er annerledes enn på iphone men jeg kan ikke se at den guiden vil hjelpe meg på min ipod touch.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav oleta » ons 31.10.2007 17:18

ja, vet det er det på 1.0.2 versionen men har lest her en plass at iphonesimfree ødelegger baseband på 1.1.1 version

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav wantimac » ons 31.10.2007 17:20

kan jeg nå med min 1.0.02 unlocked gjøre følgende:

1. oppgradere til 1.1.1 i itunes

2. gå til jailbreakme.com for å aktivere

3. Unlocke med anysim?
medlem i 202 måneder
 

Innleggav espenhogbakk » ons 31.10.2007 17:23

Det spørs, hvis du har en 1.0.2 unlocked med unlock.app eller anySim (den første) så må du kjøre såkalt et virginizer script på den slik at den blir som en orginal en...
medlem i 223 måneder
 

Innleggav wantimac » ons 31.10.2007 17:24

og når jeg har gjort det så kan jeg gjøre som beskrevet over?
medlem i 202 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]