jailbreakme.com

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav espenhogbakk » ons 31.10.2007 17:24

Skulle tru det ja.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav mingebretsen » ons 31.10.2007 17:50

Funker alle programmer og slikt på 1.1.1? Eller er det mange som ikke funker?

Kaajac skrev:Noen som har hørt noen flere rykter om når iPhone kommer til Norge? eller om den kommer i det heletatt?

Kunne godt tenkt meg en iPhone, men vil helst ha en original som jeg slipper å "fixe" for at den skal funke, å da er det vel med mangler i forhold til enkete funksjoner?


;) Så du overgir deg, du skal ha iphone? Var det ikke du som sa at iphone hadde lite nytt og at din sony ericsson hadde like god, om ikke bedre SW? hehe, neida. Ikke noe nye rykter. Personelig er jeg nokså sikker på at den kommer, tror nok telenor får avtale for deler av Norden. Å unlocke og slikt ekke no stress. Usikker på va du mener med det "mangler i forhold til enkelte funksjoner.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav dantore » ons 31.10.2007 17:56

Ministry of sound skrev:Hvis man går inn på jailbreakme.com for å jailbreake en ipod touch så sier den jo at man skal vente til "slide to unlock" kommer tilbake og så skal den være jailbreaket.

Sitat:
"once you click install appsnapp below, please wait until the slide to unlock screen appears. This is connection dependent and could take up to 5 minutes."

Skulle ikke det fungere da?

Mulig det er annerledes enn på iphone men jeg kan ikke se at den guiden vil hjelpe meg på min ipod touch.


Her er vi to ;)....noen som vet noe mer ang. Touch´n?
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Ministry of sound » ons 31.10.2007 19:04

Nå fungerte det plutselig bare....merkelig....aner ikke hvordan.
Men denne installerer ikke ssh på ipod? Sånn at man kan få lagt inn iPhone apps?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav carlos » ons 31.10.2007 21:00

Den installerer ikke ssh automatisk, men det kan du legge inn via installer 3 (system kategorien)
medlem i 197 måneder
 

Innleggav segrov » ons 31.10.2007 22:00

Er det verdt å gå fra 1.02 til 1.11? Får man egentlig noen fordeler av dette?
medlem i 250 måneder
 

Innleggav saxin » tor 01.11.2007 10:33

iTunes store får du vel med 1.1.1 :)
medlem i 214 måneder
 

Innleggav segrov » tor 01.11.2007 10:47

Er iTunes-store eneste forskjell? ingen bugfiks eller andre nye funksjoner?

Da tror jeg at 1.02 er like greit for meg:)
medlem i 250 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tor 01.11.2007 11:01

Har du en ipod touch er det best å bruke ijailbreak til å jailbreake den. Da får du i tilegg alle iphone programmene:)
Og alle programmene jeg instalerer på den fungerer=)

Anbefalt...

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Jeever » tor 01.11.2007 11:10

ok, har alt oppe å går nå. det eneste jeg ikke fatter er hvordan jeg får anySim på telefonene. Fikk beskjed om å gå til denne http://iphone.blurgle.ca/repo men det er vist en død link. Noen som har peil?

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav espenhogbakk » tor 01.11.2007 11:10

Andre forskjeller er at det norske språkoversettelses prosjektet på iFon bare fungerer mot 1.1.1 og den er faktisk hakket raskere enn 1.0.2
medlem i 223 måneder
 

Innleggav magnuje » tor 01.11.2007 11:43

Jeever skrev:ok, har alt oppe å går nå. det eneste jeg ikke fatter er hvordan jeg får anySim på telefonene. Fikk beskjed om å gå til denne http://iphone.blurgle.ca/repo men det er vist en død link. Noen som har peil?


prøv i.unlock.no
medlem i 212 måneder
 

Innleggav LOOM » tor 01.11.2007 12:21

quadra800 skrev:Evt. kan du jo skrive:
Kode: Merk alt
mv "navnetpåROMfila" var/root/Media/ROMs/NES


dette flytter filen til var/root/Media/ROMs/NES HVIS du ligger i rotkatalogen: /

best å få med hele banen så du slipper å flytte filene til rota, for så å flytte de dit du vil ha de: mv <fil> /var/root/Media/ROMs/NES

Dessuten må man bare se bort i fra denne kommentaren da den ikke har noe med å gå til en katalog å gjøre, men derimot flytting av filer..

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron