Noen som har sett en Zune?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Noen som har sett en Zune?

Innleggav Gaijin » tir 30.10.2007 11:16

Var i New York i Mars, og da var jeg så heldig å se en Microsoft Zune i levende live. Vel, den sto som utstillingsmodell i en lektøysbutikk, men jeg tror kanskje man kunne ha kjøpt en sånn der.

Men er det noen som faktisk har en sånn, eller har sett den?

Har så lyst til å få tak i en sånn bare for å se om den er så bra som Microsoft påstår.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Mr Mac » tir 30.10.2007 11:17

Har ikke sett en nei. Tror av en eller annen grunn den ikke er så populær.... O:-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav zarilion » tir 30.10.2007 11:19

Jeg har hatt den... La meg svare kort... Jeg var raskt tilbake til iPod. Så mye "blest" rundt en spiller som ikke kan konkurere med iPod. Og som ikke selges andre steder enn USA.. Har ikke vært en veldig stor suksess for M$ nei.

Bodde i NY i en måned. Tok sub flere ganger hver dag og jeg så tilsammen kanskje 2 mennesker som hadde den. Av de spillerene jeg så.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav MSg » tir 30.10.2007 11:32

Selges den bare i USA? Digital Impuls i Møllergata selger den vel tror jeg..? Men det er kanskje import..?

Men ja, den er ubrukelig. Vurderer å kjøpe en og teste den sunder og sammen.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav zarilion » tir 30.10.2007 11:35

Kan ikke si med sikkerhet at de kun selges i USA. Men jeg har reist en del og NY er eneste plassen jeg har sett de i butikk. Kanskje London også men der er det en stund siden jeg har vært.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav jorgen719 » tir 30.10.2007 11:46

De har de på digitalimpuls i møllergata.. så de der forrige uke.. så crap ut..
medlem i 209 måneder
 

Innleggav zarilion » tir 30.10.2007 11:51

De er nok import. Har leita litt men fant det ikke. Var et eller annet sted jeg leste at de bare var i USA, men neste version som kommer på nyåret skulle komme til europa også.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Ttiger » tir 30.10.2007 11:56

Nei, har ikke så lyst til å se den eller :D

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Gaijin » tir 30.10.2007 13:29

Regner med at den er et relativt varierende produkt. Sikkert god på noen ting, og dårlig på andre.
Men jeg liker å gjøre meg opp en egen mening, så jeg skulle gjerne ha fått tak i en.

Har kanskje litt for god råd..... ;)

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav MSg » ons 31.10.2007 22:10

Enig med deg Gaijin der; vil gjerne gjøre meg opp min egen mening om ting. Har testet den så vidt, men skulle gjerne hatt en selv og testet mer (les: ødelegge).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]