Touch problem

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Touch problem

Innleggav Ronin » lør 20.10.2007 22:59

Hei.

Kjøpte meg Touch tidligere i dag, og det har vært en del problemet med den siden.

Den fungerer helt fint, klarer å skru både av og på, fikk til og med jailbreaket den. Men, når jeg overfører musikk til den, og senere skrur den av, så vil den ikke skru seg på igjen. Kobler jeg den til Itunes, så står det at den finner en touch i gjennopprettingsmodus. Skjønner ingenting. Problemet er kun etter at jeg har overført en del album til den. Jeg kan overføre noen og den fungerer helt fint, så plutselig slutter den igjen hvis jeg overfører noen til.

Gjennopretting i Itunes fikser ikke problemet heller, og noen ganger får jeg feilmeldinger på at det ikke går ann å gjenopprette den.

Dette var forøvrig før jeg jailbreaket den.

- Moderert av Nikoraisan -
Årsak: Nei, du skal ikke bumpe tråder. Les §2.5 i reglene
reglene skrev:En gammel tråd defineres som minimum en uke (7 dager).
medlem i 198 måneder
 

Innleggav kim86 » søn 21.10.2007 14:03

Hei
Prøv å ta en restore på selve iPoden.
Hold ned "sleep" + "home" i ca 45 sek tror jeg det var.
medlem i 249 måneder
 

Innleggav alexo89 » søn 21.10.2007 14:14

gjør som han sa, men skru den helt av og så kan du holde sleep og home knapp inne i ca 45

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Ronin » søn 21.10.2007 16:35

Klarer det ikke. Apple logoen kommer først opp, slår seg av, så kommer på igjen så for å forsvinne for godt. Slår ikke over i noe som helst modus.
medlem i 198 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » man 22.10.2007 0:42

etter jeg prøvde å bytte iconer klikket min:S
kjører den i gjennopprettingsmodus nå så skal jailbreake nå fort så jeg kan bruke den i morgen:P

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]