Du burde fysisk gå til en apple-butikk, slik at de kan se det. Mye enklere å få klarhet i ting. Apple support er mer beregnet på "førstehjelp" du kan gjøre selv, hvis du opplever at f.eks. iPoden ikke vil gå på en dag.
På apple-butikkene i norge pleier de å være veldig greie på garantisaker, så det burde ikke være noe problem å få touch'en reparert eller byttet ut.
Når du ringer Apple Support, sørg for at de oppretter en "sak" på henvendelsen - da vil de gi deg et ref.nr / case nr. som du kan referere til når du leverer inn produktet til et autorisert Apple verksted (Eplehuset, Humac, InfoCare m.fl.)
Saksnummeret (ref.nr / case nr.) følger serienummeret på produktet ditt og saken vil være tilgjengelig for et autorisert Apple verksted gjennom en dedikert database.
ah, da skjønner jeg litt mer her
support fyren sa at jeg egentlig kunen drite i å ta med casenr.
hmm. er det ikke en mac butikk på oslo city jeg kan levere til ?
MacCloud skrev:Saksnummeret (ref.nr / case nr.) følger serienummeret på produktet ditt og saken vil være tilgjengelig for et autorisert Apple verksted gjennom en dedikert database.
hehe virker egentlig som du har mer peil enn han fyren i apple support
macwilliam skrev:Angående døde pixler.. Hvis jeg har en død pixel på min MBP, må man bytte hele skjermen, eller hvordan funker det?
Har nemlig fått en..
synes pixelen på hvite bakgrunner eller bare mørke ?
om det er på mørke er den stuck og kaan fixes med ett program.
jeg er litt skeptisk til denne prosessen, men flere sier det funker for dem
kan det være mulig at en annen pixel kan være svak, men ikke helt død? Har noen som ikke er merker (har prøvd å fjerne) og lurer på om det er pixelen som kanskje streiker snart?
må mase litt til jeg, hva er åpningstidene til eplehuset og humac på lørdager?, jeg har sjangsen og stikke dit imorgen etter jobb, men er ikke i Oslo før rundt halv 5...