iPod Touch applikasjoner

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav IMorten » tir 30.10.2007 15:18

Tupac90 skrev:Har installert .NET Framework 3.0, men WinSCP virker fortsatt ikke.. Gjør alt riktig, men den vil ikke funke.
[/quote]

Åssen feilmelding får du da? Har du prøvd og skru av brannmuren og virusprog. ? sjekk IPen, kan hende den opptadere seg. Så kan du prøve og ha safari oppe, så du er sikker på at den ikke WI-Fi går i ventemondus

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav sas » tir 30.10.2007 18:44

Ble nettopp nødt til å restore min iPod Touch, men nå oppdager jeg noe hyggelig. Videoguiden jeg brukte for å fikse de forskjellige tingene er borte, lurte på om noen vet hvor i SSH jeg skal legge inn denne summerboard filen?
medlem i 206 måneder
 

Innleggav T B H » ons 31.10.2007 17:44

Vis man Jailbreaker Ipoden, Da ryker Garantien, Men vis man Restorer Ipoden, Vil Da Garantien Komme tilbake igjen ?

- Tobjørn
medlem i 198 måneder
 

Innleggav xuzo » ons 31.10.2007 18:04

sas skrev:Ble nettopp nødt til å restore min iPod Touch, men nå oppdager jeg noe hyggelig. Videoguiden jeg brukte for å fikse de forskjellige tingene er borte, lurte på om noen vet hvor i SSH jeg skal legge inn denne summerboard filen?


Man installerer bare summerboard (new) fra Installer.app :)
medlem i 219 måneder
 

Innleggav IMorten » ons 31.10.2007 18:25

T B H skrev:Vis man Jailbreaker Ipoden, Da ryker Garantien, Men vis man Restorer Ipoden, Vil Da Garantien Komme tilbake igjen ?

- Tobjørn


Det vil jeg tro. Blir vel det samme med bil, vis du "chiper" den, og tar ut
chipen før service, så går det på garantien.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav T B H » ons 31.10.2007 18:27

Ok, Men da Tenker jeg at jeg Jailbreaker den : )...


- Torbjørn
medlem i 198 måneder
 

Innleggav IMorten » ons 31.10.2007 18:28

Jepp ;-) Lykke til med jailbreakingen ;)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav petterandreas » tor 01.11.2007 11:00

Jailbreaking med jailbreak.com er lett ;)

Men er det noen som kan si meg hvordan jeg får til Apollo IM? Får lagt til konto, men ikke logget på (tar utrolig lang tid og så lukker jeg det bare)

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tor 01.11.2007 11:02

http://www.ijailbreak.com

Da får du iphoneapsa også:) bare følg det programmet sier så går det bra=) dritlett[/url]

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Davideus » tor 01.11.2007 18:35

Er det noen automatiske jailbreak for windows som man får med iPhone apps?
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Cyl8r » fre 02.11.2007 0:42

Lasta for nokre dagar sidan ned Erica`s Utilites og Widgets til touchen min, frå installer. Men etter eg hadde innstalert programma så var det eit eller anna eg måtte legge til eller noko før dei kunne takast i bruk. Nokon som veit kva det gjekk ut på?
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod Touch applikasjoner

Innleggav nm91 » tir 06.11.2007 22:45

Lurte bare på en liten ting her.
sitter og endrer på ikon rekkefølgen med guiden fra http://www.touchdev.net/wiki/Rearrangin ... tion_icons
Det jeg lurer på er: hva skal jeg skrive inn der det ikke skal være noe ikon/hoppe over et felt. vil helst bare ha orginale programmer på den første siden ;)
medlem i 198 måneder
 

Re: iPod Touch applikasjoner

Innleggav Zen0x » ons 07.11.2007 16:38

Hesann..Har sinnsykt lyst til å innstalere Apps.. Men jeg syntes det er litt vanskelig å forstå alt...(hvordan man gjør det osv. ) har lest og lest men finner ikke helt svaret..
Jeg vil ha muligheten til å legge in app som Maps,mail og msn(apollo) Osv ...fått med meg at jeg må jailbreake ipoden..gjør jeg det via ijailbreaker.com ..Laster jeg ned det fra safari på ipoden eller på dataen og så legger over? Også videre, så må jeg laste ned innstaller apps. hvordan legger jeg det inn på touthèn ..og hvordan legger jeg apps inn til ipoden da.? Massee spørsmål her men er veldig takknemlig hvis jeg får svar ;)
medlem i 198 måneder
 

Re: iPod Touch applikasjoner

Innleggav remixenX » ons 07.11.2007 16:50

Zen0x skrev:Hesann..Har sinnsykt lyst til å innstalere Apps.. Men jeg syntes det er litt vanskelig å forstå alt...(hvordan man gjør det osv. ) har lest og lest men finner ikke helt svaret..
Jeg vil ha muligheten til å legge in app som Maps,mail og msn(apollo) Osv ...fått med meg at jeg må jailbreake ipoden..gjør jeg det via ijailbreaker.com ..Laster jeg ned det fra safari på ipoden eller på dataen og så legger over? Også videre, så må jeg laste ned innstaller apps. hvordan legger jeg det inn på touthèn ..og hvordan legger jeg apps inn til ipoden da.? Massee spørsmål her men er veldig takknemlig hvis jeg får svar ;)


du laster først ned ijailbreak ( http://ijailbreak.googlecode.com/files/ ... 3fixed.zip) på macen din, unzip det og legg det i programmer mappa. Så gå til sida http://jailbreak.toc2rta.com/ på ipoden, den skal da krasje safarien på ipoden. Etter det er det bare å kjøre ijailbreak på macen din, og den gjør resten, installerer installer.app og du får ett valg om du vil innstalere iphone´ appsa

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Touch applikasjoner

Innleggav Zen0x » ons 07.11.2007 17:29

ok..takk..men hvilken mappe er programmer mappa...Den på Macèn eller ipoden? Og hørte at men ikke skal ha noe på ipoden når man gjør dette eller er det feil?
medlem i 198 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]