Problem med Ipod nano (3g)

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Problem med Ipod nano (3g)

Innleggav Horefanten » tir 09.10.2007 21:07

Hei!

Fikk meg en Ipod nano (3g) for en drøy uke siden, men har siden det opplevd at ipoden min kræsjer 2 ganger siden det.

Det som skjer er at den plutselig bare slutter å spille eller vise bilder/film etter at jeg har hørt en sang :S Albumene i coverflow blir borte eller bare mange piksler i forskjellige farger ( som den svart/hvit kanalen på TV)

Dette har som sagt skjedd 2 ganger siden jeg fikk ipoden ny for 1 uke siden, første gangen måtte jeg gjennoprette den med itunes, men når det skjedde idag begynnte den å virke igjen noen timer senere.

Problemet oppstår når jeg tar med mp3en ut.

Noen som vet om dette er et kjent problem eller om det bare er engangstilfeller?

Hilsen Daniel

PS: Bor i Vestfold, så temperaturen ligger ikke under 0. nermere 6-8 om morgenen :S

Vet desverre ikke om (menu+select) resettingen virker da jeg ikke visste det da, men ipoden skal vel ikke kræsje sånn bare den får litt frisk luft :P
medlem i 198 måneder
 

Innleggav MinuS » ons 10.10.2007 12:20

Hmm, Jeg vet ikke hva problemet er, men min nye ipod 3gen. kræsja her om dagen, den hang seg totalt, det gikk ikke ann og plugge den i USB- dingsen heller.. Måtte finne en måte og restarte den på, av og på med tastelås og holde menu nede i 6 sek. eller noe lignendene..

Min har aldri hengt seg av og få frisk luft.. O:-) Men det høres dumt ut at den henger seg fordi at den får frisk luft!:S

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Horefanten » ons 10.10.2007 19:22

Skjedde idag også :P visstnok inne denne gangen... gikk om jeg holdt inne meny og select ganske lenge.... Venter til Elkjøp Larvik får mp3en in så stikker jeg dit å hører om de vet noe... tar vel litt tid... Noe man kan gjøre for å raportere dette til apple eller no? må vel være noe som kan fikses med ny software eller no?
medlem i 198 måneder
 

Innleggav MinuS » ons 10.10.2007 20:49

Ikke vet jeg..Men den burde tåle litt frisk luft:)

det er jo noen Elkjøp forhandlere som har fått den? er det ikke?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Horefanten » tor 11.10.2007 18:05

Ikke Larvik ihvertfall :P
medlem i 198 måneder
 

Innleggav MinuS » tor 11.10.2007 19:28

OK:(

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

reboote ipod nano

Innleggav dreadveg » tor 11.10.2007 20:06

MinuS skrev:Hmm, Jeg vet ikke hva problemet er, men min nye ipod 3gen. kræsja her om dagen, den hang seg totalt, det gikk ikke ann og plugge den i USB- dingsen heller.. Måtte finne en måte og restarte den på, av og på med tastelås og holde menu nede i 6 sek. eller noe lignendene..


JEg fikk samme problem etter to dager som lykkelig eier. En reboot med å holde inn menu og midtknappen ga hele hendelsen en lykkelig slutt.[/i]

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav MinuS » tor 11.10.2007 21:14

Bra det gikk bra;) fordi her gikk det også bra:D

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron