ipod vil ikke lade

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

ipod vil ikke lade

Innleggav Greblaw » tir 09.10.2007 10:44

Min i pod sier please wait, very low battery når den er koblet til usb2 strøm. har ladet en hel natt og da er det bare svart bakgrunn med det hvite eplet.
ikke dukker den opp i finder eller itunes.

er det grunn til panikk?
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Ompagnuten » tir 09.10.2007 11:07

Jeg opplevde det samme i fjor, og det viste seg at kabelen var gåen... Så det er neppe grunn til panikk før du har sjekket kabelen.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav gedde » tir 09.10.2007 11:34

Har samme problemet med min 3gen, har prøvd med flere kabler uten hell.

Kan være kontakten på iPoden som er gåen...

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

ipodbatteri.no

Innleggav hansingehagen » tir 09.10.2007 12:08

Evt. kjøp nytt batteri: http://www.ipodbatteri.no

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Greblaw » tir 09.10.2007 12:24

er det no sted man kan levere ipod til service eller no?

ipoden er ikke kjøpt i norge, men er under ett år gammel og kvitteringen er og blir borte...
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Churchill » tir 09.10.2007 13:16

Er batteriet very low eller tomt, har jeg funnet ut at den ikke vil lade via en datamaskin. Det fungerer hvis du har et strømadapter til å sette på usb-kabelen. Hvis du har en slik i nærheten, så prøv det. Kan hende det hjelper.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav Stian Wilson » tir 09.10.2007 13:32

Hvilken iPod har du ? (:

uansett så tror jeg det bare er noge gale med kabelen. .

Uansett om du ikke har kjøpt den i norge har du 1 års garanti. Kvitteringen trenger du heller ikke, bare si når du har kjupt den så tror jeg servic folkene stoler på deg (: gjor den hvertfall med meg da jeg la inn min iPod Video til service ! :D

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav Greblaw » tir 09.10.2007 13:36

er ipod video 80 gb... uten backup av all musikken. (haha)

men hvor leverer man til service? eplehuset feks? sende til apple?
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Stian Wilson » tir 09.10.2007 13:54

Hadde det samme problemet med min iPod video 80gb, leverte inn til Eplehuset i Stavanger (tell som det nå heter) . var kjøpt i england men som sagt er det uansett 1 års garanti. Vet ikke helt hvor du kan levere den inn. . men som sagt funker jo Apple (:

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav AndreasP » tir 09.10.2007 13:55

Prøvd å koble rett til strømnettet? Les http://www.apple.com/no/support/ipod/five_rs/ der er det noen løsninger... Kanskje det gir deg en løsning? Kan være såpass enkelt. Håper det løser seg, vet at det er døden å være uten iPOD :-P !

-A

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tir 09.10.2007 21:08

Min gjorde de samma nå:S Begynte å pipe og så kom den drittbeskjeden på ipoden

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: ipod vil ikke lade

Innleggav MacXperten » tir 09.10.2007 21:20

Greblaw skrev:Min i pod sier please wait, very low battery når den er koblet til usb2 strøm. har ladet en hel natt og da er det bare svart bakgrunn med det hvite eplet.
ikke dukker den opp i finder eller itunes.

er det grunn til panikk?


Hvordan iPod har du?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: ipod vil ikke lade

Innleggav flua » tor 05.08.2010 15:03

jeg har også et gigaproblem :s har kjøpt en ny ipod, min første også(ipod nano). har lastet ned musikk og ladet den via datamaskinen min (en liten bærbar compaq mini) 3 ganger kanskje, men plutselig en dag ville den verken synkronisere eller lade. jeg har ingen aning om hva jeg skal gjøre. jeg har alltid bare satt inn ipoden også har den begynt å lade og synkronisere av seg selv. er jeg en nybegynner som ikke forstår, eller er det noe galt? kom over denne artikkelen og begynte å tenke: http://www.amobil.no/artikler/apple_vil_nekte_aa_lade_ipod/41646. prøvde ipoden min i min pappas datamaskin engang, men den ville ikke lade der. kan ikke huske om jeg bare gjorde det fordi jeg skulle lade den, eller om det var fordi at den ikke funket i min datamaskin lengre.
kan noen hjelpe meg??
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]