Noen som har fått invisibleshield til sin touch?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Noen som har fått invisibleshield til sin touch?

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 0:02

Jeg bestilte meg invisibleshield til ipod touch, før det ble laget, pre-order. Men nå er det et par-tre uker siden det ble sendt. Men har enda ikke dukket opp.. (og jeg som regner med å få touchen i morgen..)



er det noen andre som har bestilt og/eller fått skjoldet sitt ?


for de som ikke vet hva jeg snakker om: http://www.shieldzone.com/

anbefales! har hatt dette på en ipod photo i 2 år nå, og den er som ny, uansett hvor mye kortlommer, nøkler, sekker osv den har vært borti og i.. (og det uten noen form for beskyttelsesveske..)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav segrov » tor 04.10.2007 14:57

Jeg bestilte den 25 sept og fikk en estimert leveringsdato rundt den 13. oktober. Den var riktignok til iPhone, men dog.

HAr du fått noen dato?
medlem i 249 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 15:00

ja.. :) 25 sept..


en kompis av meg venter på sitt skjold til sin iphone og.. de beklaget at det kunne ta litt lenger til, siden de holdt på å skrifte navn til Zagg.. sa de.. men jeg vet ikke...

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 16:29

fikk det i dag! :)

men da var nedturen det at bak-skjoldet manglet :/ det eg i hovedsak ville ha..

*sende mail å klage*

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 18:45

etter å ha brukt det noen timer, med myyye trykking, så er det iallefall bare å anbefale skjoldet.. skjermen er kjempebra etter at det kom på..!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav remixenX » tor 04.10.2007 18:54

hvordan virker dette? er det sånn at du kan få til bare bakdelen og?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 18:56

du kan velge imellom "front shield" og "full body shield"


jeg bestilte meg full body shield.. men fikk bare front :/ så da må jeg sikkert vente en måned igjen før jeg får bakdelen..

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav remixenX » tor 04.10.2007 19:01

ja.. lurte bare på om full body shield vil si at bakdelen og fram delen er sammensatt?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 19:02

nei.. det er to deler..

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav TigerOla » tor 04.10.2007 19:12

Du sier at skjermen ble knakende bra med denne - hva legger du i det, ca?

Sitter å vurderer selv å kaste meg over en sånn en nå.. :) Og hvordan var den å feste på iPoden? Har sett på de videoene - ser litt sølete ut? :p

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 19:18

neida.. det går greit å sette på, nå har jeg gjort dette før.. da måtte man bruke såpevann osv for å få det til.. nå får du med en liten spray som du bruker..

- sprayer på skjoldet
- plasserer det på ipod
- bruker medfølgende "skrape" eller et kredittkort og presser ut eventuell luft..

(innstallasjonsveiledning følger med)


jeg var skeptisk til hvordan følsomheten på skjermen skulle bli.. men jeg må si at den gikk kanskje fra 100% til 98% med skjoldet.. og det er verdt det..

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav TigerOla » tor 04.10.2007 19:24

Bestilte NUH. Er nok mest for baksiden jeg kjøper det, i og med at skjermen visstnok skal være rimelig ripesikker fra før av òg, eller.. ?


Du sier 98% - Fortell! :) Er det spesielle områder, eller må du trykke mer bestemt, eller.. ?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Randy » tor 04.10.2007 19:26

Hvor bestilte dere fra? Jeg prøvde å bestille fra invisible shield sine sider, men får beskjed om at adressen jeg oppgav ikke stemmer med den adressen kortholderen er registrert på. Men det stemmer ikke, jeg prøvde med de to siste adressene mine og ingen av dem virket.. Hvordan kan jeg finne ut hvilken adresse kortet mitt er registrert på?

Mvh
Randy
medlem i 217 måneder
 

Innleggav royrov » tor 04.10.2007 19:27

jeg synes man må kanskje være litt mer "nøye" om man skal zoom på bilder.. ellers så synes jeg det er ganske likt.. bare at overflaten er litt "seigere".. men alt i alt, så fungerer det veldig bra..

om man får på et full body shiel, så trenger man ikke lenger være redd for riper når man har den sammen med f.eks nøkler eller andre ting..

(nå er jo denne lekkerbisken for fin uansett til å oppbevares sammen med noe annet ;) )

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav TigerOla » tor 04.10.2007 19:27

Jeg fikk også samme beskjed. o_O Så jeg endte opp med å betale med Visa via Paypal i stedet.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Neste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]