Problemer med iPod Touch og iTunes

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Problemer med iPod Touch og iTunes

Innleggav beltazore » tir 02.10.2007 19:39

Hei,

Jeg har akkurat kjøpt meg to iPod Touch i USA, en til meg selv og en til en kollega.

Når du slår på iPoden for første gang sier den at du må koble den til iTunes, jaja tenkte jeg, da er det vel bare å gjøre det.
Problemet er at iTunes tydeligvis ikke oppdager iPoden, Windows gjenkjenner den og legger den til, men iTunes klarer tydeligvis ikke å se at den er der.

Det skaper jo litt problemer, for da får jeg ikke brukt den... Jeg har prøvd med begge iPodene så noe sier meg at det må være noe galt med iTunes på min maskin.

Er det noen som har vært borti dette eller har noen gode tips til hva som kan være galt? Hadde vært fint om jeg fant ut av dette før jeg dro fra USA! :)

Veldig takknemlig for alle svar!

Vennlig hilsen,
Alexander

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav ksvens1 » tir 02.10.2007 19:41

du har den nye versjonen av itunes og?

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tir 02.10.2007 19:42

Oppdater itunsversjonen;)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav beltazore » tir 02.10.2007 19:53

glemte å legge til at jeg har oppgradert til siste versjonen av iTunes!

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav alexo89 » tir 02.10.2007 20:11

Slett programmet helt og så instaler itunes igjen... ptøv det,

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav beltazore » tir 02.10.2007 20:21

Ok. Noen som har en liste over all dritten iTunes legger igjen etter at det er avinstallert slik at jeg får slettet alt?

EDIT:

Dette fungerte nok desverre ikke... Er det noen som har noen andre ideer?

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Problemer med iPod Touch og iTunes

Innleggav andreas 30gb » tor 04.10.2007 17:16

beltazore skrev:Hei,

Jeg har akkurat kjøpt meg to iPod Touch i USA, en til meg selv og en til en kollega.

Når du slår på iPoden for første gang sier den at du må koble den til iTunes, jaja tenkte jeg, da er det vel bare å gjøre det.
Problemet er at iTunes tydeligvis ikke oppdager iPoden, Windows gjenkjenner den og legger den til, men iTunes klarer tydeligvis ikke å se at den er der.

Det skaper jo litt problemer, for da får jeg ikke brukt den... Jeg har prøvd med begge iPodene så noe sier meg at det må være noe galt med iTunes på min maskin.

Er det noen som har vært borti dette eller har noen gode tips til hva som kan være galt? Hadde vært fint om jeg fant ut av dette før jeg dro fra USA! :)

Veldig takknemlig for alle svar!

Vennlig hilsen,
Alexander


Har du kommet noe lengere med problemet?
Fikk du løst det? Hadde vært kjekt å få vite..

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]