Gratis treningsmixer til Pod'en

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Gratis treningsmixer til Pod'en

Innleggav Paperboy » tir 02.10.2007 15:05

Mine treningsøkter varer i cirka en time, og jeg har derfor fire anbefalinger på gratis podcaster med gratis treningsmusikk som finnes på iTunes Music Store. Søk opp disse, legg inn på iPod'en og kast deg ut på treningsøkten:

1) Podrunner (1 time treningsmix med forskjellig BPM hver uke)
2) Journeys in Electro House (1 time housemix som virkelig får opp farten på beina dine).
3) Radio 538: Tiestö's Club life podcast (DJ Tiestös egne podcast med en time herlig housemusikk som passer til all slags trening).
4) DJ Cruze (britisk DJ som gir ut en time med herlig housemusikk).

Og vil du ha energisk peptalk så anbefaler jeg å lytte til:
Motivation to Move (last ned showene på podcasten). Glimrende podcast for de som vil trene og som vil gå ned i vekt eller vil forbedre formen sin. Verdens ledende fitnesspodcast. Skikkelig oppbyggelig å ha på ørene i forkant eller etterkant av økten.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav mgaard » tir 02.10.2007 15:16

Dette må jeg skjekke ut. :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav sungame » tir 02.10.2007 15:18

Er det bare house og sånt, eller finnes det noen med musikk? ;)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Paperboy » tir 02.10.2007 15:24

Tja, om du liker en times gratis mix med litt mer groovy jazza musikk, så kan jeg jo skyte inn en anbefaling på Solid Steel. Musikken som presenteres i den podcasten er blant annet hentet fra Ninja Tune, selv om du også støter på litt klassikere som James Brown og dets like i podcasten i ny og ne. Stikkord: Funky og fresh.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]