Problem med iPod mini

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Problem med iPod mini

Innleggav Wilma » søn 30.09.2007 18:54

Jeg fikk problemer med min iPod mini i dag, plutselig så låste den seg og når jeg fikk slått den av så var den død. Nå kommer den bare opp med melding om å kontakte iPod.
Noen som vet hva dette kan være og om det er noe lurium jeg kan gjøre for å få den på beina igjen.
Får ikke kontakt med den på pc.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav supermac » søn 30.09.2007 18:57


Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Wilma » søn 30.09.2007 19:48

ja det er den adressa jeg får opp, men nå er ikke jeg noen reser i uttasjærs, derfor jeg håpte at noen her kunne hjelpe :-)

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav ArneØ » søn 30.09.2007 20:49

I første omgang kan du gjøre <a href="http://www.methodshop.com/gadgets/ipodsupport/diagnosticmode/index.shtml">dette</a> for å kjøre diagnose på iPoden. Da vil du sannsynligvis finne ut om hva som er galt, men utifra beskrivelsen din, og med tanke på alderen på en mini, tror jeg du kan regne med at det er mere enn softwarefeil og at du må levere denn inn og i værste fall kan det tenkes at den har tatt kvelden fullstendig.

Har du en Appleforhandler i nærheten (e.g. epplehuset, humac etc.. kanskje ikke expert) kan du stikke innom å høre med de.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav magnus » søn 30.09.2007 21:19

Høres ut som om harddisken er gåen. Dette er dryt å bytte, men kan fikses selv for noen hundrelapper (sette inn flash-minnebrikke fremfor ny harddisk).
medlem i 245 måneder
 

Innleggav remixenX » søn 30.09.2007 21:22

er det hardisk i ipod mini da?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav Wilma » søn 30.09.2007 21:40

Ja jeg hadde en som hadde det slik før også,,,den leverte jeg på et firma i oslo og de skifta disk for 475.-, Men er det noen som vet åssn jeg får åpna driten...Sette inn mine brikke, går det??

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav magnus » søn 30.09.2007 21:44

medlem i 245 måneder
 

Innleggav Wilma » man 01.10.2007 21:54

Fy pokker Magnus, det var jammen ei bra side,,takk skal du ha,,,det blei jaggu liv i gamlingen nå skal jeg si. Monterte ei 4Gb brikke foreløbig, fikk ikke tak i større her på bondelandet kl 20. 00 på kvelden heheh

TAKK FOR GOD HJELP.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]