HJELP visualhub for konvertering??

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

HJELP visualhub for konvertering??

Innleggav titti » tor 27.09.2007 9:50

jeg har lastet ned noe som heter VisualHub for å kunne konvertere filmene mine sånn at jeg får de på min iPod Classic..
Men skjønner ikke i hvilket program jeg skal åpne det :( noen som vet???? finnes det noen bedre programmer?? og kan jeg egentlig bruke visualhub til dette? er ganske så blank på dette... :-!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav epqr » tor 27.09.2007 9:59

HVis du bruker mac vil jeg anbefale iSquint ;)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav titti » tor 27.09.2007 10:04

jeg søkte på iSquint og det eneste jeg fikk opp var visualhub.. du har ikke en link el no da?? :-D

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav isakbarnet » tor 27.09.2007 10:05

ja, du kan bruke visualhub til å konvertere video til ipod, bruker det selv med iPhone.

men skjønte ikke helt det andre spørsmålet ditt, i hvilket program skal du åpne hva?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav titti » tor 27.09.2007 10:07

når jeg la det inn så la den seg på skrivebordet, med VLC player til å åpnes i.. det er jo en spiller og det fungerer jo ikke...

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Burrell » tor 27.09.2007 10:08

iSquint er gratisalternativet til de som lager VisualHub.

http://www.isquint.org/getit.php

Dette må installeres som et hvilket som helst annet program, så åpner du filene du vil konvertere derifra.

B.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav titti » tor 27.09.2007 10:12

tusen takk for linken.. og for all hjelp fra dere begge.. skal prøve meg frem.. ;) ;)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav titti » tor 27.09.2007 10:16

Hehe.. samme problem med den.. når jeg legger den inn (iSquint) så blir den lagt på skrive bordet men vlc logoen.. hvilket program skal jeg åpne den i?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav isakbarnet » tor 27.09.2007 10:30

hvis du skal legge den over til iPoden, legger du den til i iTunes og drar den over til iPoden, hvis du skal åpne den på macen burde vlc fungere. Hvordan feil får du når du prøver å åpne den i vlc?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav titti » tor 27.09.2007 10:33

får ikke opp noen feil.. det går bare ikke an å åpne den i VLC

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Frants » tor 27.09.2007 10:36

Både VisualHub og iSquint er selvstendige programmer, og skal ikke åpnes i noe annet program i det hele tatt. De skal kunne åpnes direkte ved å dobbeltklikke på ikonet.

Hvis disse ikonene vises som et VCL-ikon er det ett eller annet i din prossedyre som er gått feil. Vanligvis kommer nedlastede programmer som diskfiler på skrivebordet, der du kopiere inn programmet til programmer-mappen din på harddisken.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav olim » tir 02.10.2007 15:46

Noen som vet hvordan jeg kan konvertere en del av den fil. Jeg har en avi, som jeg vil konvere til mov (med h264). Problemet er at jeg kun vil ha de første 5 min av filmen. Jeg finner ikke noe sted jeg kan endre på dette. Noen tips?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]