(Løst)Ødelagt iPod nano 3G - ikke ødelagt alikevel

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

(Løst)Ødelagt iPod nano 3G - ikke ødelagt alikevel

Innleggav Lars_S » man 24.09.2007 22:13

Lurer på om 3. generasjons iPod nano'n til ei venninne av meg er ødelagt.

Saken er at datamaskinen ikke finner den, verken Windows pc'n hennes eller min MBP. Vi kjøpte samtidig, min iPod dukker opp uten problemer. Hun får derimot høre på musikk, se bilder etc etc...er kun at den ikke blir oppdaget av iTunes.

Er det en måte å "resette" (ikke helt bra norsk der, kom ikke på noe bedre i farta :-!) den på uten å koble den til iTunes? Får jo ikke gjort det der når den ikke dukker opp?

Tenkte å spørre her først om noen har noen tips, men i utgangspunktet så sa jeg til ho at vi ringer Apple i morra og forklarer saken så får vi helt sikkert tilsendt en ny en...ikke sant?
Sist endret av Lars_S den man 24.09.2007 22:46, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav thimic » man 24.09.2007 22:33

Koble den til maskinen. Hold Menu og knappen i midten inne til tingen starter på nytt. Se om iTunes oppdager den da.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Lars_S » man 24.09.2007 22:43

Haha..skulle hilse å gi deg en klem o_O Funka tydeligvis...hva skjedde/ble gjort egentlig?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav DLM » man 24.09.2007 22:45

ting kan henge seg litt.. man resetter på måten som beskrevet.. på en del annen elektronikk hadde man tatt ut batteriet og satt det inn igjen, men dette går ikke på en ipod da den har innebygget batteri :rolls eyes:
medlem i 235 måneder
 

Innleggav thimic » man 24.09.2007 22:57

Metoden restarter iPoden og tvinger den i diskmodus, slik at iTunes oppdager den :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Lars_S » man 24.09.2007 22:59

Ok, takker for kjappe svar!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]