Da kom iPod'en! iPod Nano 8GB 3g med video

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Da kom iPod'en! iPod Nano 8GB 3g med video

Innleggav GeneralCody » lør 22.09.2007 18:10

Ingen ting negativt å si om denne dingzen. Bare løp og kjøp for de som lurer.
Det eneste minuset er de medfølgende øreproppene, men dette gjelder vel alle iPod'er. De passer rett og slett ikke inn i ørene mine. Trening med disse hadde vært tortur.

Etter å ha byttet dem ut med ScullCandy in-ear plugger er opplevelsen en helt annen.

Video egenskapene er meget bra. Jeg har faktisk sett en hel spillefilm på denne, uten problemer. Bra batteri kapasitet og meget bra formfaktor.

Dom: 9/10

Sjekk ut min "review" på min blog, med inkludert YouTube video...
Ikke kast flammer på meg pga. den dårlige engelsken!!!

:rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav eirikaav » lør 22.09.2007 18:30

Kult med videovisning av iPoden. Engelsken din er jo ikke dårlig. Forstår alt du sier, og du prater tydelig og ikke Solberg-engelsk. Ikke noe å skamme seg over ;)
medlem i 211 måneder
 

Innleggav expertn » lør 22.09.2007 18:37

Ikke værst:)

Ifølgde undersøkelser gjort, er østlendinger de som har størst problemer med å kunne snakke god engelsk, og nordlendinger har det beste utgangspunktet. Har noe med tonefall og slikt:) Bare til informasjon:P
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Stefan » lør 22.09.2007 19:27

Fikk Fattien selv i dag også. Utrolig fornøyd!
Og den er overaskende liten når du faktisk holder den i hånden..Og den er tynn..But its still fattie :P

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav ArneØ » lør 22.09.2007 19:46

Enig. Synes ikke bildene som ligger på nettet gir inntrykk av hvordan den er å holde i hånden. Hvertfall for tynn den er blir formidlet dårlig. Den er veldig tynn. Veldig "smekkert" design og det nye grensesnittet er en klar forbedring over det forrige.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav GeneralCody » lør 22.09.2007 20:16

eirikaav skrev:Kult med videovisning av iPoden. Engelsken din er jo ikke dårlig. Forstår alt du sier, og du prater tydelig og ikke Solberg-engelsk. Ikke noe å skamme seg over ;)


Jeg har jo bodd i California en periode, så jeg snappet jo opp litt amerjikansc uttale .
;-)

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron