Classic i hånden

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Classic i hånden

Innleggav oldersko » tir 18.09.2007 10:18

Tenkte jeg skulle si noen ord om ipod 80gb classic. Fikk min på døra fra applestore i går. For det første ser den utrolig bra ut. Sølvgrå børstet aluminium fremme og mer glinsende aluminium bak. Den er mye tynnere enn man skulle tro. Jeg koblet den opp og overførte en del filmer musikk og bilder (og nye oppdateringen), som forøvrig er meget lettvint. Deretter var det duket for testing. Det nye interfacet er sinnsykt bra. Bilder med ken burnseffekter på alle menyene, cowerflov kjenner vel de fleste til. Det funket meget smooth, bedre enn på macen faktisk:) Den er svært kjapp til å være en harddiscbasert ipod. En stor, bra og lyssterk skjerm fører til sylskarpt bile på filmer, bilder, musikkvideoer og lignende. Det er innstillinger som går på tv- bilde, slik at med en dock (som ikke fulgte med) er det en enkel sak og sette den opp mot tv og stereoanlegg for å vise film bilder musikk etc. Det er forøvrig da mulig å bruke apples universalfjernkontroll. Ellers er jeg svært fornøyd med den. "The best ipods ever" ;)
medlem i 199 måneder
 

Innleggav macwilliam » tir 18.09.2007 10:58

Må nok ha meg en sånn etterhvert...

Har egentlig lyst på touch, men for lite minne :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron