Dårlig skjerm på ipod touch

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav Randy » man 17.09.2007 22:27

Håper jeg får en som fungerer:P Ikke populært å klage på varen man kjøpte i butikken man jobber i akkurat:P


Kan ikke skjønne det. Er det noe galt med produktet er det vel samme om man jobber i butikken eller ikke. Det er jo uannsett ikke butikken det går ut over. Ikke blir det mer jobb for arbeidsstedet ditt heller, da du mest sannsynlig kan ta deg av reklamasjonssaken selv..

Mvh
Randy
medlem i 217 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » man 17.09.2007 22:35

Har ikke gjort slikt før, Startet som lærling for 3 uker sider:P

Gleder meg så sykt til å ha den ass:P

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav termserv » man 17.09.2007 22:44

Butikken er klare over rutiner ved produktfeil, så det er din minste bekymring :) Du skal være glad du jobber der, og ikke må gå til en butikk med sure ansatte som er lite behjelpelige!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Steely_j » man 17.09.2007 23:29

samme hvis de tror de kan forbrukerkjøps loven, og tar helt feil og er bare vansklige. det er alt for mange butikker som bryter denne.

beklager litt off topic. :)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » man 17.09.2007 23:31

Grunnen til at butikker ikke liker retur av varer er fordi det koster bedriften mye

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Steely_j » man 17.09.2007 23:53

jaja men de skal forsatt ikke bryte loven

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » man 17.09.2007 23:55

Steely_j skrev:samme hvis de tror de kan forbrukerkjøps loven, og tar helt feil og er bare vansklige. det er alt for mange butikker som bryter denne.

beklager litt off topic. :)


Har opplevd dette på det groveste som går an å gjøre det på

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Steely_j » tir 18.09.2007 0:07

samme her. men vant til slutt over butikke. de bukket under til slutt.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tir 18.09.2007 0:09

Tapte jeg xD De tilkalte vakta. Kort historie kort: Skulle returnere koss hodetelefoner som va defekt. De nektet å reparere eller gi pengene tilbake. De sa at det var livstidsgaranti på den så jeg måtte sende selv til fabrikken som lagde de. Noe som er i mot loven.

Jeg sto på mitt og de tilkalte vakta xD

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Steely_j » tir 18.09.2007 0:13

gutta sto å påsto at det bare var 1 års reklamasjon på mp3 spillere og digital kamerar. så jeg spurte hvor det sto i loven. og etter en uke så fikk jeg ny ipod. da hadde jeg krangla med dem i 4 månder.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav nicho » tir 18.09.2007 9:09

mac1bruker skrev:Grunnen til at butikker ikke liker retur av varer er fordi det koster bedriften mye


Hvis butikken får dekket det hos produsenten er det jo ikke noe kostnad :) Bare litt ekstra tid.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tir 18.09.2007 10:29

er ikke dette rett: Feks: Vi selger en ipod touch for 3500 (innkjøpsprisen er 3299) Og hvis kunden kommer tilbake må vi gi tilbake 3500 og av produsenten får vi bare 3299 som er innkjøpsprisen. Stemmer dette?

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav anders_85 » tir 18.09.2007 10:36

Dere har jo i säfall bare gitt tilbake det dere fikk av kunden först. Og sä fär dere tilbake det dere ga Apple for den. Bare Apple som sitter i minus da.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav iTouch » tir 18.09.2007 10:43

Du kan ikke akkurat bare spasere inn i butikken og få igjen pengene for en iPod heller da. Den må nok igjennom et serviceapparat 2 - 3 ganger før du skal påstå at du har retten på din side til å få igjen penger.

Som oftest vil produsent betale kostnader butikken må ut med for å få returnert defekte varer, så det koster vel butikken bare litt ekstra arbeidstid. Da kan det være lurt å vente til man har eks.antall produkter fra samme produsent - forså og returnere flere enheter sammen. Mao = sparer penger..

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » tir 18.09.2007 10:45

Apple reparerer sikkert ikke ipod touch, gir sikkert ny:P men som sagt så er apple veldig vanskelig på garanti og norske lover å gjøre:P

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]