Synkronisering

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Synkronisering

Innleggav HDag » søn 16.09.2007 12:21

Jeg har hatt iPoden i ca 4 mnd og har lastet inn drøyt ca 2.200 sanger. Når jeg åpner biblioteket og skal spille av sanger på pc'en får jeg av og til meldinger om at den ikke kan finne alle sangene, selv om iPoden er tilkoblet og at sangene ligger på iPoden.

Hvordan skal jeg få iTunes til å synkronisere "motsatt vei", dvs overføre fra iPoden til pc'en slik at jeg har de liggende tilgjengelige på pc'en også?
medlem i 199 måneder
 

Innleggav sneipen15 » søn 16.09.2007 12:32

medlem i 209 måneder
 

Innleggav tjodolv » søn 16.09.2007 12:34

iTunes ig iPod er laget slik at det ikke går an å flytte sanger fra iPoden til iTunes/maskinen. For å gjøre det må du enten åpne iPoden som en ekstern harddisk, og flytte de enkelte filene inn på PCen. Sangene har riktignok noen kryptiske navn, men om du følger denne guiden bør det gå bra.

Alternativt kan du forsøke med MediaMonkey (om det er Windows du bruker), som er en erstatter for iTunes. Jeg tror det skal gå å flytte sanger fra iPoden til maskinen der, men er ikke 100% sikker. Får ikke testet det selv.
http://www.mediamonkey.com/

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav HDag » søn 16.09.2007 19:15

Takk for kjappe og kosntruktive tilbakemeldinger. Jeg har forsøket en av løsningene, dessverre uten hell, men det skyldes nok mine dataferdigheter (eller mangel på) og ikke forslagene.

Jeg gjør noen tapre forsøk til!
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]