Oppholdsfri avspilling

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Oppholdsfri avspilling

Innleggav 1001 » ons 12.09.2007 18:39

jeg har lett litt rundt uten å finne noe om dette, så jeg drister meg frempå med en ny tråd.

Jeg har lenge hatt en 4. genrasjons iPod photo 60 GB og er strålende fornøyd med den. I mine øyne er dens eneste svakehet som musikkspiller at den ikke klarer å spille album som er laget uten pause mellom sporene slik at det blir et lite hakk hver gang man kommer til neste spor. Dette irriterer meg så mye at jeg ikke orker å ha slike cder på iPoden, og siden den stort sett er min eneste kilde til avspilling av egen musikk får jeg ikke hørt mye på disse platene.

jeg hørte rykter om at dette hadde ordnet seg på de nye modellene, så da jeg for en stund tilbake kjøpte inn en 2. gen shuffle til trening, la jeg spent inn en mix-plate uten opphold. Jeg ble ganske deppa da jeg oppdaget at det samme problemet gjorde seg gjeldende på shuffle-spilleren.

Vet noen om dette er fikset på de nye iPodene? jeg vurderer å kjøpe inn en ny classic, men for at jeg skal gidde å oppgradere fra min 4.gen iPod photo som funker fint fremdeles må dette være på plass.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav jonas27389 » ons 12.09.2007 21:39

Heisann.

Jeg har en 30GB Video (5. gen). Den har akkurat den funksjonen du leter etter. Uten den hadde jeg aldri hørt på Beatles' Abbey Road. Abbey Road med kutt mellom sangene hadde jeg ikke tollerert ;)
medlem i 220 måneder
 

Innleggav 1001 » lør 15.09.2007 9:22

Hei jonas27389

Takk for svar! Da funker dette sikkert bra på de helt nye iPodene også. Enig at "side 2" av Abbey Road med pausen mellom sporene ikke funker!

1001
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]