Nye iPod Nano i hånden!

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav marcus9 » ons 12.09.2007 18:47

Kan du utdype det noe mer? Har du en tredje generasjons nano, eller liker du ikke spesifikasjonene?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Innleggav Sirbull » ons 12.09.2007 18:47

Eier du den nye nanoen? Eller er det bare en personlig mening?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav mckvakk » ons 12.09.2007 18:47

Kan ikke si jeg synes coverflow hakker noe særlig egentlig, men er nok neppe en funksjon som kommer til å bli brukt til annet enn showoff. Litt ubrukelig feature.
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Syfer » ons 12.09.2007 20:04

marcus9 skrev:Kan du utdype det noe mer? Har du en tredje generasjons nano, eller liker du ikke spesifikasjonene?


Har 1st gen Nano, funderte på å kjøpe 2nd gen men fant ut jeg skulle vente på 3rd gen. Jeg liker ikke spesifikasjonene og jeg misliker utseendet. Jeg ser rett og slett ikke grunnen til å gjøre den breiere, tar større plass i lomma og det blir bare irriterende med nike+ kit.
medlem i 219 måneder
 

Innleggav supermac » ons 12.09.2007 20:08

Har hatt min siden igår og må si jeg liker den veldig godt! Alle jeg møter er overrasket at den er så liten med så god skjerm!

Syfer: Har du hatt den i hånden og prøvd den?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Syfer » ons 12.09.2007 20:12

Nope, ikke enda.
En annen ting er dette med lagringsplass, mener fortsatt det er håpløst at man ikke har kommet med 16gb modell
medlem i 219 måneder
 

Innleggav supermac » ons 12.09.2007 20:18

Hvis du ikke har det synes jeg ikke du skal syte.. Bildene lyver, den ser mye bedre ut i virkeligheten.

Ang. lagring så er dette et pris/behov spørsmål..

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Syfer » ons 12.09.2007 20:24

Vel, det å holde den i virkeligheten forandrer nok neppe på det at jeg er misfornøyd med at de gjør den breiere og inkluderer større skjerm slik at man skal kunne se video. Men jeg har nok tenkt til å ta en nærmere titt på den ja.

De kunne godt kommet med en 16gb versjon med en gang, istedenfor å vente i noen måneder
medlem i 219 måneder
 

Innleggav jonahaug » ons 12.09.2007 20:37

Kanskje litt off topic, men er det de orginale øreproppene?

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Innleggav pølsa » ons 12.09.2007 20:50

Hmm, så snille tnt er da. UPS skulle levere nytt macbook-batteri til meg på skolen idag og ga opp før de hadde ringt meg.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav marcus9 » ons 12.09.2007 21:51

Det er ikke de originale proppene nei! Gud forby. Kjøpte med et par Sennheiser CX300, hvite. Kan anbefale dem! Dem yter ørene mer respekt enn de plastikkleketøyene Apple sender med.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Innleggav Ogga » tor 13.09.2007 6:28

Var på den lokale Apple Store'n i dag og prvde iPod Classic. Om man hører på musikk og samtidig flipper album i cowerflow hakker musikken som bare det. Skjer dette på nano'en også?

Ikke at det betyr så mye, men er likevel ikke bra. At det tar litt tid før albumbildene kommer opp gjør ikke så mye (skjer på PowerBook'n min også).

Ellers er jeg imponert over den nye nanoen. Er rett og slett utrolig pen. Sitter veldig godt i hånden. Tror de fleste kommer til å bli vant med den etterhvert.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Ogga » tor 13.09.2007 6:28

Var på den lokale Apple Store'n i dag og prøvde iPod Classic. Om man hører på musikk og samtidig flipper album i cowerflow hakker musikken som bare det. Skjer dette på nano'en også?

Ikke at det betyr så mye, men er likevel ikke bra. At det tar litt tid før albumbildene kommer opp gjør ikke så mye (skjer på PowerBook'n min også).

Ellers er jeg imponert over den nye nanoen. Er rett og slett utrolig pen. Sitter veldig godt i hånden. Tror de fleste kommer til å bli vant med den etterhvert.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav supermac » tor 13.09.2007 7:15

Ogga skrev:Var på den lokale Apple Store'n i dag og prvde iPod Classic. Om man hører på musikk og samtidig flipper album i cowerflow hakker musikken som bare det. Skjer dette på nano'en også?


Nei, den hakker ikke på nano'en.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav chb » tor 13.09.2007 16:07

Hvordan er det nye UIet? Føles det mer "smooth"?

Ogga: Hvordan var classicen? (Send gjerne PM)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]